Ny cybex i.go bæresele til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.292 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

3drenge

Bæresele, Cybex I.GO købt i babysam til 899,-. Den kan bruges fra barnet er nyfødt,da de kan ligge ned i den og senere kan den vendes og bruges som en alm bæresele. Kun prøvet i 5 min, så den er som ny.
Sælges til 400kr
Kan hentes i Billum (ved Esbjerg/Varde) eller sendes som pakke til 75kr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

dorthemus

Hvad er der galt med den siden I allerede vil af med den igen? Har selv overvejet den, men har nu bestilt en strækvikle i stedet.

Anmeld

29. januar 2010

3drenge

dorthemus skriver:

Hvad er der galt med den siden I allerede vil af med den igen? Har selv overvejet den, men har nu bestilt en strækvikle i stedet.

Der er skam ikke noget i vejen med den. Købte den fordi jeg håbede jeg kunne bære den lille i den, synes det var så smart den kunne bruges med det samme. jeg kan nemlig ikke så godt løfte/bære ham, da jeg har slemme skulderproblemer, men desværre gør det for ondt i mine skuldre/nakke, at have den på, så derfor har den desværre ikke været brugt

Anmeld

29. januar 2010

kiroo

3drenge skriver:

Bæresele, Cybex I.GO købt i babysam til 899,-. Den kan bruges fra barnet er nyfødt,da de kan ligge ned i den og senere kan den vendes og bruges som en alm bæresele. Kun prøvet i 5 min, så den er som ny.
Sælges til 400kr
Kan hentes i Billum (ved Esbjerg/Varde) eller sendes som pakke til 75kr

den har lige været på tilbud igen i baby sam til 200;- bare lige lidt info..

Lilypie - (yd2t)

Lilypie - (m4bx)

Anmeld

29. januar 2010

3drenge

Den eneste gang jeg har prøvet den, skyndte vi os lige at tage et billede, man kan lige skimte den på profilbilledet Ved ikke om den lige sad rigtig, det skulle gå lidt stærkt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2010

3drenge

kiroo skriver:

den har lige været på tilbud igen i baby sam til 200;- bare lige lidt info..

Lilypie - (yd2t)

Lilypie - (m4bx)

Det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. Gav 899kr for den for knap 1 år siden og den har ikke været brugt, derfor synes jeg 400kr er en fair pris.

Anmeld

29. januar 2010

dorthemus

3drenge skriver:

Der er skam ikke noget i vejen med den. Købte den fordi jeg håbede jeg kunne bære den lille i den, synes det var så smart den kunne bruges med det samme. jeg kan nemlig ikke så godt løfte/bære ham, da jeg har slemme skulderproblemer, men desværre gør det for ondt i mine skuldre/nakke, at have den på, så derfor har den desværre ikke været brugt

Øv hvor ærgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.