Det hele var så godt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

jlp90

Ja, det hele var så godt også kørte det helt lidt af sporet.

Vi venter vores første barn den 31 maj og alt kørte bare. Så skete der det at min kæreste blev fyret og skal stoppe den 31. marts. hvilker betyder at han kun kommer til at få halvdelen af de penge ham plejer at tjene. Vi tænkte det overlever vi nok i en periode, for han havde 150 timer i afspadsering som de havde lovet at udbetale, men det ville hans firma pludselig ikke alligevel. Disse penge skulle vi være brugt at købe ting til den lille og spare op til de lidt dårligere tider også kom der nok et job.

Der er pt. ingen jobs i hans branche i nærheden af der hvor vi bor. Så det er lidt træls. Jeg tjener selv ikke så mange penge da jeg bare arbejder på burger king. Syntes bare ikke jeg kan overskue det hele rent økonomisk i dag. Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Honningblomst

Øv, det er da træls,...men kan han ikke finde et job som dit eller andet, bare det han tjener penge...

Knus..

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

LouiseNielsen

Åhh hvor træls for jer, og ikke mindst for din mand som har mistet sit job...

Men op med humøret! I må lære at priotere hvad i skal købe og ikke skal, også skal det nok gå.... Penge er ikke alt, og vigtigst er alt at i har hinanden, og jeres lille spunk i maven!

Kram

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

Anmeld

29. januar 2010

jlp90

Det kan ikke betale sig at tage et job som mit da jeg tjener mindre en max satsen for dagpenge. Nej, penge er ikke alt  heldigvis Og vi klarer den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.