Jeg har ikke set skyggen af min menses siden august 2008. Og ærligt, jeg savner den dælemanne heller ikke!!
Jeg TROR ikke (selv) at jeg er slem til at blive påvirket af PMS ....men det er muligt at man får en anden version af sandheden, hvis man spørger mine omgivelser.
Jeg ved godt at det på ingen måder er sjovt, og især ikke når man står i det - og da SLET heller ikke at lille Anna brændte sin mund, men jeg kom alligevel til at trække lidt på smilebånden af måden du beskrev dit vredesudbrud overfor Jan, og hvordan du prikker skeen ud efter ham og han få varm grød på kinden .....kan lige se det for mig. Og selvom jeg dårligt vil indrømme det, så KUNNE det nok godt have været mig der reagerede sådan i samme situation ....måske derfor jeg kan smile lidt af det indeni ....den pinlige genkendelighed (ikke at jeg har gjort det samme overfor Kenneth ...endnu. Men nu ved jeg da, hvordan jeg EVT. kan reagerere, hvis situationen engang skulle opstå herhjemme, hehe)
Søde Mette. Du har virkelig haft mange ting at tænke på og mange følelser at bokse med. Det tror sgu-da fanø, at du ind imellem får brug for at gakke ud!! Det gør alle mennesker. Og det er OK.
Så må Jan jo bare lige træde i liste-skoene så længe

Knus til dig - dit sure spetakkel

Anmeld