Fuck...........fanden............lort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

anna-jonas

Ja, så har jeg fået min mens for første gang siden juni 2008............DAMN!Så det er nok derfor at Ida har afvist mit bryst...........................og hun gi'r sig ikke, den bandit, selvom jeg prøver at "lokke" hende hver dag.

Det er nok også derfor at mit humør har været direkte ustabilt den sidste uge. Har været ret let antændelig.......................f.eks blev jeg så gal på Jan, over at han serverede meget varm havregrød for Anna i onsdags....................så varm at hun brændte sin lille mund. Jeg tog hendes grød, og spurgte ham (meget vredt), om han selv synes at han ville spise så varm grød..................og så knaldede jeg skeen afsted, med varm grød, for at han skulle smage det..................han vendte kinden til, og fik en ordentlig klat på kinden, som brændte. Det ligner mig altså slet ikke, sådan at blive korporlig.

Ligeledes talte jeg med vores specialvejleder ved kommunen ang. den langsomme sagsgang i.f.m visitation af Ida.............hendes pasningsbehov o.s.v. Der begyndte jeg at græde, så jeg kom til at hikste................hun spurgte meget forsigtigt om vi havde fået psykologhjælp, ellers ville hun se på, om de kunne hjælpe os. Men altså...................jeg er bare helt fucked up....................men nu har jeg da en forklaring på galskaben. Er sgu' da bare PMS.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

oo

altså herhjemme kan man tælle hvor mange lorte menstruationer jeg har haft ved at se på hvor mange kopper der mangler hanken  jeg har en tendens til at sætte dem MEGET hårdt fra mig når jeg skal have menstruation og er FULDKOMMEN BERETTIGET sindssygt arrigt

herhjemme klatbløder jeg på 3. dagen (men det er startet 5 dage senere end sidste måned, så måske er min cyklus ved at være nærmest helt normal igen) og kan bare ikke få FULL-ON menstruation hurtigt nok for en gangs skyld

Anmeld

29. januar 2010

JustAnotherName

Jeg har ikke set skyggen af min menses siden august 2008. Og ærligt, jeg savner den dælemanne heller ikke!!

Jeg TROR ikke (selv) at jeg er slem til at blive påvirket af PMS ....men det er muligt at man får en anden version af sandheden, hvis man spørger mine omgivelser.

Jeg ved godt at det på ingen måder er sjovt, og især ikke når man står i det - og da SLET heller ikke at lille Anna brændte sin mund, men jeg kom alligevel til at trække lidt på smilebånden af måden du beskrev dit vredesudbrud overfor Jan, og hvordan du prikker skeen ud efter ham og han få varm grød på kinden .....kan lige se det for mig. Og selvom jeg dårligt vil indrømme det, så KUNNE det nok godt have været mig der reagerede sådan i samme situation ....måske derfor jeg kan smile lidt af det indeni  ....den pinlige genkendelighed (ikke at jeg har gjort det samme overfor Kenneth ...endnu. Men nu ved jeg da, hvordan jeg EVT. kan reagerere, hvis situationen engang skulle opstå herhjemme, hehe)

Søde Mette. Du har virkelig haft mange ting at tænke på og mange følelser at bokse med. Det tror sgu-da fanø, at du ind imellem får brug for at gakke ud!! Det gør alle mennesker. Og det er OK.
Så må Jan jo bare lige træde i liste-skoene så længe   

Knus til dig - dit sure spetakkel   

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

Heh
Så er der jo en grund til galskaben

Øv ja, den tid hvor man undgik sin mens var da mega rar!!!

Nå men nu er der gang i systemet igen

Din lille historie om havregrøden minder mig om min hormonfyldte krop der flippede råddent skråt en dag Carsten lige skulle røre lidt rundt i den mad JEG VAR VED AT LAVE 

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Milka

årh den lede menstruation! hader det!! al mulig sympati herfra 

Anmeld

30. januar 2010

Dictes mor

Åhhh, den forbistrede menustration og pms...! Det er så surt, ihhh... Jeg nyder virkelig også, at jeg ikke har haft besøg af tante rød i meget meget lang tid!

Anmeld

30. januar 2010

MORJESPERSEN

Kan kunne sige at jeg har det på samme måde som dig, her er der så meget PMS, at manden helt gør grin med det og det hjælper jo ikke på det...

Anmeld

30. januar 2010

Barbamama

uha da.... Ja så har du da været gal..... Håber tordenvejret er drevet over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.