Mirena hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.267 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej piger
Er der nogen der bruger Mirena som kan hjælpe mig lidt?
Hvor længe bløder i, og hvor længe tog det at få regelmæssig cyklus?
Mvh mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Honningblomst

Jeg blødte et halvt års tid nærmest hele tiden men kun pletblød. Så stoppede jeg fire måneder og blødte slet ikke, så sås jeg meget med en veninde og hoppede på hendes cyklus dog med mindre blødning men som varede 3 uger en uges pause og forfra, det varede et år og nu ser det ud til jeg igen ikke skal bløde-....det håber jeg i hvert fald ellers ryger den ud...for det mest præventive for mig har været at der konstant var blødning...

Knus..

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Munder

Jeg har en Mirena hormonspiral. Det kan jo godt tage lidt tid, før ens cyklus stabilisere sig. Det første halve år blødte jeg faktisk ret meget og uregelmæssigt. Nu har jeg haft den i et år, og bløder 2-3 dage med regelmæssig cyklus (sådan standard en gang pr. md.)

Anmeld

29. januar 2010

kiroo

øv det var godt nok lang tid at bløde,har selv lige bestilt tid til at få en, men kan det være rigtigt at man skal have sat den op mens man har mens...?

Kitt med pigerne Keshia på 5år og Keira på 4 mdr.

Anmeld

29. januar 2010

Monica

Jeg fik min d 11/11, og plet bløder stadig. Har tænkt på at oprette et spørgsmål om næsten det samme, for jeg synes at det er møg irriterende at blive ved med at bløde... Men det har gjort min mens meget mildere - før skulle jeg nærmest indlægges pga smerter (arhhh, knap og nap) Nu mærker jeg det NÆSTEN ikke..

Monica med Tobias 6 mdr på søndag

Anmeld

29. januar 2010

kiroo

Monica skriver:

Jeg fik min d 11/11, og plet bløder stadig. Har tænkt på at oprette et spørgsmål om næsten det samme, for jeg synes at det er møg irriterende at blive ved med at bløde... Men det har gjort min mens meget mildere - før skulle jeg nærmest indlægges pga smerter (arhhh, knap og nap) Nu mærker jeg det NÆSTEN ikke..

Monica med Tobias 6 mdr på søndag

problemet er ved mig at jeg ikke har fået min mens endnu, tror jeg.. heh men det er meget svært at sige hvornår jeg har det.. kommer som regl som vinden blæser.. og tør bare ikke få lagt den op. og gider da bestemt ikke plet bløde i flere mdr. kan ikke tåle at se det blod.. og kan Slet ikke holde ud at have bind på.. kunne være man skulle invistere i en mono cup tror jeg nok det hedder

Lilypie - (yd2t)

Lilypie - (m4bx)

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej igen. Og tusind tak for svarene. Jeg bløder nemlig mindre end normalt, men i meget længere tid. Jeg har så heller ikke haft den i så længe. Det er kun anden blødning efter opsætning.

Men jeg må se hvad der sker. Ved i forresten hvornår den skal tjekkes? Altså efter opsætning? Og hvor tit? Jeg glemte helt at spørge lægen fordi jeg bare gerne ville ud, da jeg havde meget ondt. Den ville ikke sætte sig ordenligt, ikke før i 3. forsøg

Anmeld

31. januar 2010

Mette-Marie

Jeg blødte meget mindre end jeg gjorde før jeg fik spiral. Jeg skulle måske lige tilføje, at jeg blev gravid med min horminspiral og er nu i 23'ende uge Jeg blev gravid efter at have haft spiralen i 4 mdr., jeg skulle have været til kontrol efter et halvt år.

Så jeg vil aldrig vælge spiral som prævention igen

/Mette

Anmeld

31. januar 2010

kiroo

Mette-Marie skriver:

Jeg blødte meget mindre end jeg gjorde før jeg fik spiral. Jeg skulle måske lige tilføje, at jeg blev gravid med min horminspiral og er nu i 23'ende uge Jeg blev gravid efter at have haft spiralen i 4 mdr., jeg skulle have været til kontrol efter et halvt år.

/Mette

hvad skal man så vælge..? kunne være man skulle få clips på æggestokkene bare lidt tidligt i en aldre af 27..

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Mette-Marie skriver:

/Mette

hvaad?

og det ser jeg nu EFTER jeg har fået spiralen sat op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.