Mærkelig barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Klitgaard

Ja børn er altså mærkelige

Igår da jeg hentede Oskar i dp havde han fået feber , han var lige vågnet fra middags luren og havde feber da han stod op . Da vi kom hjem hang han på mig og blev varmere og varmere da han kom i seng var hans temp 39,6 . og sikke en nat vi har haft han har nok været vågen 20 gange han har ikke været ked af det men har bare sat sig op i sengen og har drukket så meget vand ,ved midnats tid brændte han simpelhen og snakkede lidt i vildelse ,der var det ikke så fedt at være alene hjemme med 3 børn . han fik så lov at sove længe til 7.30 og da han stod op var han faktisk ikke varm mere synes altså det er mærkeligt at han kan være så syg om natten og næsten frisk om morgen . men det er da skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Bondepigen

Klitgaard skriver:

Ja børn er altså mærkelige

Igår da jeg hentede Oskar i dp havde han fået feber , han var lige vågnet fra middags luren og havde feber da han stod op . Da vi kom hjem hang han på mig og blev varmere og varmere da han kom i seng var hans temp 39,6 . og sikke en nat vi har haft han har nok været vågen 20 gange han har ikke været ked af det men har bare sat sig op i sengen og har drukket så meget vand ,ved midnats tid brændte han simpelhen og snakkede lidt i vildelse ,der var det ikke så fedt at være alene hjemme med 3 børn . han fik så lov at sove længe til 7.30 og da han stod op var han faktisk ikke varm mere synes altså det er mærkeligt at han kan være så syg om natten og næsten frisk om morgen . men det er da skønt

Ja, det er noget mærkeligt noget... men sådanne ture kan Emma osse have med feber en enkelt nat... Så det er åbenbart meget normalt... Det siger min mor osse, og hun må vide det. Hun har 8 børn.

Anmeld

29. januar 2010

JustAnotherName

Lunefulde feber .....det er så svært at regne med.
Det ene øjeblik er de SÅ VARME og slatne, og næste morgen kan de virke helt friske igen. Men man skal huske på, at børn ikke føler det helt ligesom os (små-døende) voksne. Børn kan sagten VIRKE friske og lege, uden at være helt på toppen. Og feberen KAN godt vende tilbage i aften/natte-timerne igen.
Så det er med at holde lidt øje den første "raske dag", om det nu også ER fordi de er kommet ovenpå, eller om det bare er fordi, at de har et par gode timer, inden feberen træder til igen.

Men det er altid et dejligt tegn for en forældre, at barnet i det mindste er frisk nok til at gide lege. Jeg synes det er såååå synd, når de bliver SÅ syge og dårlige, at de bare er helt uoplagte og slatne ......så man slet ikke kan kende sin lille energi-bombe i dem.

Rigtig god bedring.
Forhåbentligt VAR det bare dét 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.