Det er da rigtig skræmmende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Mira0911

Først kniv drab i holstebro - Og nu på Frederiksberg kommune...

Jeg er helt chokket over det der er sket... Hvad sker der for folk...

Det hjælper jo slet ikke og gøre det på den måde...

Hvornår sker det næste gang...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

MM1987

Var det på Frederiksberg kommune ikke i 1991??

Men det er stadig skræmmende...

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

Mia Maia skriver:

Var det på Frederiksberg kommune ikke i 1991??

Men det er stadig skræmmende...

Jo - så har jeg da misforstået, det jeg lige har set i tv'et... Synes de sagde det skete igår på frederiksberg...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Anmeld

29. januar 2010

MM1987

MoarJ skriver:

Jo - så har jeg da misforstået, det jeg lige har set i tv'et... Synes de sagde det skete igår på frederiksberg...

Jeg tror det var i 1991 - det var sidste gang det skete, før det i Holstebro, og de sagde det sådan at det netop ikke skete så tit...

Og heldigvis for det, men synes da det er skræmmende det overhovedet sker...

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

Mia Maia skriver:

Jeg tror det var i 1991 - det var sidste gang det skete, før det i Holstebro, og de sagde det sådan at det netop ikke skete så tit...

Og heldigvis for det, men synes da det er skræmmende det overhovedet sker...

Det kan vi hurtigt blive enige om... Efter det i Holstebro, tænker jeg sådan lidt, når nogen mennesker får afslag, om det bliver sådan mennesker vil reagere...

Anmeld

29. januar 2010

MM1987

MoarJ skriver:

Det kan vi hurtigt blive enige om... Efter det i Holstebro, tænker jeg sådan lidt, når nogen mennesker får afslag, om det bliver sådan mennesker vil reagere...

Jeg tror desværre det er meget almindelig at de reagere voldsomt når de får afslag...

Jeg kender en social rådgiver, og jeg ved at de her i Odense har vagter og overfaldsalarmer...

Det kan gøre mig så vred...

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

Mia Maia skriver:

Jeg tror desværre det er meget almindelig at de reagere voldsomt når de får afslag...

Jeg kender en social rådgiver, og jeg ved at de her i Odense har vagter og overfaldsalarmer...

Det kan gøre mig så vred...

Ja, men frygter virkelig at mennesker vil bruge metoden "kniv drab" når de får afslag...

Kommunen jeg bor i, har jeg ikke set vagter gå rundt.. Men det kommer vel nok, efter det i Holstebro...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.