de dér børn der bor her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Milka

– er simpelthen så svære til at få til at sove for tiden, jeg er ved at blive sindssyg!! det er ét stort natteroderi, og om dagen er det ikke meget bedre. luca kaster sut & sovedyr over i billes seng og står så og hyler indtil jeg kommer og henter dem for hende. og så roder de bare rundt, jeg ved aldrig hvad jeg kommer ind til når jeg går derind. bille ligger og svinger med sengeranden og luca er blevet ret ferm til at få alt nattøjet af sig selv.

suk, synes sgu aldrig jeg får noget fred!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

TbCp

Milka skriver:

– er simpelthen så svære til at få til at sove for tiden, jeg er ved at blive sindssyg!! det er ét stort natteroderi, og om dagen er det ikke meget bedre. luca kaster sut & sovedyr over i billes seng og står så og hyler indtil jeg kommer og henter dem for hende. og så roder de bare rundt, jeg ved aldrig hvad jeg kommer ind til når jeg går derind. bille ligger og svinger med sengeranden og luca er blevet ret ferm til at få alt nattøjet af sig selv.

suk, synes sgu aldrig jeg får noget fred!

Og det bliver kun værre med alderen

Nej sorry, nogle ting bliver selvfølgelig nemmere, men synes dælme også vi kæmper pt. 
Hun vil ikke have tøj på og snor sig som en orm.... en 13kg orm suk... og om morgenen er det KUN MOR der må børste tænder, selvfølgelig altid når der står 4 skrigende dagplejebørn ved siden af  

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Milka

ville ønske jeg havde et værelse mere så de kunne få hver sit, for de holder jo hinanden vågne. jeg kan lægge bille ind i min seng til lure, men mit soveværelse er ligesom en forlængelse af stuen med bare et tyndt gardin imellem – og træder jeg på en knirkende gulvbrædde så vågner hun.

føler mig henvist til køkkenet hvor jeg så kan stå og glo til damerne vågner fra deres skønhedssøvn.

Anmeld

29. januar 2010

anna-jonas

Måske skal damerne have en rumdeler i mellem sig, så de ikke kan gejle hinanden op?? Men kender sgu' godt fornemmelsen af, at man bare aldrig får sovet ordentligt...................

Anmeld

29. januar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Måske skal damerne have en rumdeler i mellem sig, så de ikke kan gejle hinanden op?? Men kender sgu' godt fornemmelsen af, at man bare aldrig får sovet ordentligt...................

hmmm, rumdeler? ja måske.. eller ville det mon bare opfordre til mere råberi

Anmeld

30. januar 2010

lion

Har du prøvet at ligge den der er værst til at sove ind først og derefter den anden. Uden at den første vågner.....

Men jeg har kun 1 og jeg har også en pige der synes det er sjovt at gejle sig selv op, og nu er der 21 dage til termin, gad vide hvordan hun bliver når lillebror kommer.

Anmeld

30. januar 2010

Milka

lion skriver:

Har du prøvet at ligge den der er værst til at sove ind først og derefter den anden. Uden at den første vågner.....

Men jeg har kun 1 og jeg har også en pige der synes det er sjovt at gejle sig selv op, og nu er der 21 dage til termin, gad vide hvordan hun bliver når lillebror kommer.

det er sjovt du siger det helene, for det gjorde jeg i går aftes og har lige gjort det igen til lur og det virkede perfekt! det er altså løsningen 

Anmeld

30. januar 2010

lion

Ja det er da lidt sjovt jeg nævner det, samtidig med du gør det.

Men det er da dejligt hvis det er løsningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.