Så er det Weekend!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Mira0911

Ja så er det weekend.. Og den skal virkelig nydes her...

Startede dagen ud, rigtig skidt.. Men det er heldigvis løst nu...

Som sagt den nydes, da jeg starter med praktik på Mandag.. :) Glæder mig enormt meget.. Og muligvis med weekend vagter smidt med oveni... :)

Idag står den forhåbentlig på at vi skal handle osv... Jeg skal have gjort klar til en Sen julefrokost imorgen hos svigerforældrene... ;)

Og så står helt klart på XF i aften.. :)

Senere på dagen imorgen, skal vi ind til en kammi, og hygge snakke.. ;) da han skal igennem end par operationer, som tager hårdt på ham..

Søndag står den bare på nattøjsdag... Og gjort klar til ugens arbejde, laves madplan osv...

Hvad skal jeres weekend gå med?

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Diana...

Jamen her er Lucas syg så den står på afslapning hele weekenden så han kan blive rask. Manden skal igen arbejde hele weekenden så det bare mig og Lucas igen igen.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Jamen her er Lucas syg så den står på afslapning hele weekenden så han kan blive rask. Manden skal igen arbejde hele weekenden så det bare mig og Lucas igen igen.

Det er noget skidt noget med Lucas...  Rigtig god bedring til ham..

Er det på huset din mand skal arbejde på eller?

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

Vi skal bare slappe af og hygge os. Det ville vi gerne have gjort sidste weekend, men desværre røg jeg i sengen hele lørdagen og noget af søndagen, da jeg fik mega højt blodtryk og deraf voldsom hovedpine... og til sidst et besøg hos vagtlægen...

Så nu tager vi revance. I aften står den på lidt god mad og en flaske rødvin. Imorgen formiddag skal Liva og jeg til musik og bagefter hjem og hygge med farmand og søndag har vi snakket om en tur i zoo, skoven eller lign.

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Det er noget skidt noget med Lucas...  Rigtig god bedring til ham..

Er det på huset din mand skal arbejde på eller?

Nope det er det ikke det på hans arbejde, vi har jo kun hans indkomst så han tager alt det arbejde han kan så vi har bare en lille smugle penge at gøre godt med. 

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Vi skal bare slappe af og hygge os. Det ville vi gerne have gjort sidste weekend, men desværre røg jeg i sengen hele lørdagen og noget af søndagen, da jeg fik mega højt blodtryk og deraf voldsom hovedpine... og til sidst et besøg hos vagtlægen...

Så nu tager vi revance. I aften står den på lidt god mad og en flaske rødvin. Imorgen formiddag skal Liva og jeg til musik og bagefter hjem og hygge med farmand og søndag har vi snakket om en tur i zoo, skoven eller lign.

TINA 

Træls du måtte bruge lørdagen i sengen, og en træls hovedpine...

Håber i får en fantastisk weekend...

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Nope det er det ikke det på hans arbejde, vi har jo kun hans indkomst så han tager alt det arbejde han kan så vi har bare en lille smugle penge at gøre godt med. 

Ja det er selvfølgelig rigtigt...

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Træls du måtte bruge lørdagen i sengen, og en træls hovedpine...

Håber i får en fantastisk weekend...

Jo tak, det er jeg sikker på vi gør... og i lige måde

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Moar'en

Jamen idag står den bare på afslapning og hygge når manden kommer hjem fra arbejde. Og så skal vi lige have lagt madplan og skrevet indkøbs seddel.

I morgen skal vi ud og handle om formiddagen, og så får vi besøg af min venninde og min storebror om eftermiddagen, de bliver og spiser aftensmad, og plejer først at tage sent hjem, så det skal nok blive hyggeligt.

Søndag skal vi lige ind og besøge Viktors Oldemor og oldefar, og ellers bare slappe af.

Rikke - Mor til Viktor 230209

Anmeld

29. januar 2010

LouiseNielsen

God formiddag tøser!

Nu her kl 10.00 skal jeg til graviditets svømning. I aften står den på X-Facktor, og i morgen kommer mine svigerforældre og bliver til søndag. Svigermor og mig skal have lavet indbydelser til bryllup/barnedåb i morgen.....

Hav en go weekend allesammen!

Kram

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.