Mmf hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

zille_87

Står og skal lave en kage til i morgen, så har brug for lidt hurtigt hjælp her..

Har læste et eller andet sted at man kunne bruge marizena mel i stedenfor flormelis i MMF så skulle det ikke blive så sødt

Er der nogle der nogle der lige har en opskrift på MMF med marizena mel ? tænker bare om der så kun skal marizena mel i og ikke flormelis eller skal der halvt af hvert i ? HJÆLP

VH Cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

mor_sabina

zille_87 skriver:

Står og skal lave en kage til i morgen, så har brug for lidt hurtigt hjælp her..

Har læste et eller andet sted at man kunne bruge marizena mel i stedenfor flormelis i MMF så skulle det ikke blive så sødt

Er der nogle der nogle der lige har en opskrift på MMF med marizena mel ? tænker bare om der så kun skal marizena mel i og ikke flormelis eller skal der halvt af hvert i ? HJÆLP

VH Cille

Det har jeg ikke hørt om, men man ruller ud med maizena istedet for flormelis, så kllistrer det ikke.

Jeg il anbefale at fortsætte med flormelis og så kun bruge maizena på bordet.

Hvis du falder over færdig fondant og pastafarver er det helt sikkert pengene værd

Sabina- som sværgede til mmf, men nu har overgivet sig til det fantastiske fondant

Anmeld

29. januar 2010

Ox.

Jeg bruger kun maizena mel når jeg ælter og ruller ud, ikke når jeg blander det, der bruger jeg kun flormelis og MMF'en bliver fantastisk blød og super lækker at arbejde med

Anmeld

29. januar 2010

Susan1978

mor_sabina skriver:

Sabina- som sværgede til mmf, men nu har overgivet sig til det fantastiske fondant

også her... så er man bare 100% sikker på et godt resultat ..

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.