Teste... Forhåbentlig positiv
Jeg har holdt pause fra diverse babysider i et par måneder, da jeg indimellem syntes at det kan stresse endnu mere, når man nu bare så gerne vil ha' et barn.
Forrige gang jeg skulle ha' mens var jeg 5 dage forsinket, og jeg fik næsten overbevist mig selv om at den var der, da jeg i de første par dage over tid, testede svagt positiv, dog først efter en halv time til tre kvarter. Men den var der ikke og jeg fik mens efter 5 dage.
Nå, men i dag er så dagen hvor jeg (forhåbentlig ikke) skal ha' mens. Jeg havde aftale med mig selv at jeg først ville teste søndag, men så her i morges kom jeg til det alligevel.....
Jeg tissede på strimlen og gik i bad, og da jeg kom ud fra badet vel ca. 10 efter, kiggede jeg på testen, og jeg syntes at jeg kunne ane at der måske var en streg på vej. Ca. 10 min senere var der en utydelig streg, men jeg kunne se den med det blotte øje. Jeg testede med en fra Brugsen, som sidst hvor den også viste svagt positiv, så jeg tør slet ikke tro på det. Jeg har nogen liggende fra Netto, så jeg må prøve sådan en i morgen, hvis jeg ikke får mens i dag.
MEN... Jeg tør næsten ikke at håbe på det.
Rikke
Anmeld