Køb af vitaminer - Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej Piger.

Selv om både manden og jeg tager daglig dosis af en del vitaminer, vil vi gerne prøve en egentlig Kanonkur.

Men jeg synes det er svært, at finde ud af, hvor jeg kan købe vitaminerne billigst.

Jeg vil gerne købe den online for at spare lidt penge. Men er der nogen af jer som kender et billigt men godt site?

Synes det er noget af en jungle at finde rundt i.

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Valle81

Hejsa,

Har engang set i Lægensbord en læge udtale sig om vitaminpiller og junglen omkring det.

Han sammenlignede de billige fra Aldi, Føtex osv med apotekets dyre og hans dom var ikke til at tage fejl af. EN VITAMINPILLE ER EN VITAMINPILLE, så køb de billigste andet kan slet ikke betale sig.

Der var nøjagtig det samme i alle vitaminpiller, dyre som billige.

I Føtex kan man fx købe et glas børnevitmainpiller med jordbærsmag med 100 stk i til 28,95 var livol koster op omkring 100 kr, så hvis man vælger de dyre mærker blver man total snydt og pengepungen rippet:0)

Christina, som fx også har købt graviditetsvitaminer i Bilka, til 99 kr for piller til tre måneder, da der var NØJAGTIG det samme i som de mega vildt dyre på apoteket:0)

Anmeld

30. januar 2010

Valle81 skriver:

Hejsa,

Har engang set i Lægensbord en læge udtale sig om vitaminpiller og junglen omkring det.

Han sammenlignede de billige fra Aldi, Føtex osv med apotekets dyre og hans dom var ikke til at tage fejl af. EN VITAMINPILLE ER EN VITAMINPILLE, så køb de billigste andet kan slet ikke betale sig.

Der var nøjagtig det samme i alle vitaminpiller, dyre som billige.

I Føtex kan man fx købe et glas børnevitmainpiller med jordbærsmag med 100 stk i til 28,95 var livol koster op omkring 100 kr, så hvis man vælger de dyre mærker blver man total snydt og pengepungen rippet:0)

Christina, som fx også har købt graviditetsvitaminer i Bilka, til 99 kr for piller til tre måneder, da der var NØJAGTIG det samme i som de mega vildt dyre på apoteket:0)

Jeg tror da bestemt også, at de billige er lige så gode som de dyre, men det jeg egentlig efterlyser er en hjemmeside, hvor jeg kan købe alting online, til en god pris. Kender du til nogen?

Anmeld

30. januar 2010

Kruse90

slet ingen der ved nogle steder,
Jeg vil også gerne vide det

Anmeld

30. januar 2010

Jordbærpigen

naturoghelse.dk

helseudsalg.dk

helsebasen.dk

jala-helsekost.dk

der er nok at vælge imellem

Anmeld

30. januar 2010

Low

Jeg spiser det der hedder GraVitamin(til før og under graviditet). Det er multivitamin med folsyre. Dem gav jeg 150kr for i matas og der er 120stk i en pakke.

Og så spiser jeg GraviJern med c vitamin i og de kostede vist 120kr i matas for 120 stk.

20+6

Anmeld

30. januar 2010

Kruse90

Low skriver:

Jeg spiser det der hedder GraVitamin(til før og under graviditet). Det er multivitamin med folsyre. Dem gav jeg 150kr for i matas og der er 120stk i en pakke.

Og så spiser jeg GraviJern med c vitamin i og de kostede vist 120kr i matas for 120 stk.

20+6

jeg spiser også gravitamin.
Men gravijern er først under graviditeten.

Knus Carina

Anmeld

30. januar 2010

Low

Kruse90 skriver:

jeg spiser også gravitamin.
Men gravijern er først under graviditeten.

Knus Carina

Ja det er jo ikke det hun skal bruge endnu

Anmeld

31. januar 2010

Sofiedk

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig smukke ... jeg købte alle mandens vitaminer på en gang i Matas og det blev næsten 900 kr, så det synes jeg var ret mange penge, men det har jo så åbenbart også virket, så det har jo været det værd

Anmeld

31. januar 2010

Sofiekdk skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig smukke ... jeg købte alle mandens vitaminer på en gang i Matas og det blev næsten 900 kr, så det synes jeg var ret mange penge, men det har jo så åbenbart også virket, så det har jo været det værd

900 kr??? WHOOOW. Det må kunne gøres billigere med lidt eftersøgning. Hvilke købte du til ham?

Jeg skal købe ind til kanon kuren. Tager i forvejen lidt af tingene, men supplerer op i morgen.

Det der irreterer mig er, at der ikke står i Kanonkuren hvor meget selen, osv. han skal have, ud over det i vitaminpillerne, som vi allerede tager i forvejen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.