Svar på anden sædprøve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tegner ikke så godt. Den var helt i bund i forholdet til sidst. Vi skal have lavet en test mere før de reelt kan sige noget , men lige nu står vi med en sædkvalitet der er stærkt nedsat. Jeg har det nogenlunde lige nu, men det tror jeg ikke jeg har, når jeg lige har slugt den nyhed...

Fuck hvor er det noget møg Kan jo altid håbe, at det blot er en enkelt gang den er sådan, og at det skyldes min mands ugelange sygdom med feber i dec. Men må indrømme jeg er lidt sortseer lige nu...

Nu må jeg så vente til om små 3 uger med at få svar på den tredje prøve, OG vente på testdag om ca. lige så lang tid. De næste uger bliver forfærdelige...

Synes godt nok det hele er alt for hård pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Ox.

Alexis skriver:

Tegner ikke så godt. Den var helt i bund i forholdet til sidst. Vi skal have lavet en test mere før de gider sige noget , men lige nu står vi med en sædkvalitet der er stærkt nedsat. Jeg har det nogenlunde lige nu, men det tror jeg ikke jeg har, når jeg lige har slugt den...

Fuck hvor er det noget møg Kan jo altid håbe, at det blot er en enkelt gang den er sådan, og at det skyldes min mands ugelange sygdom med feber i dec.

Nu kan jeg så vente til om små 3 uger med at få svar på den tredje prøve, OG vente på testdag om ca. lige så lang tid. De næste uger bliver forfærdelige...

Synes godt nok det hele er alt for hård pt.

Pyha kan godt forstå du syens det hele er hårdt! :(

Jeg krydser fingre for at det bare er denne ene gang det gik så skidt, og at det kommer til at gå jer bedre snart!

Anmeld

29. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sussie&Lilje skriver:

Pyha kan godt forstå du syens det hele er hårdt!

Jeg krydser fingre for at det bare er denne ene gang det gik så skidt, og at det kommer til at gå jer bedre snart!

Tak, det håber jeg også, men tror ikke rigtig på det lige nu.

Suk, håber en god nats søvn hjælper på det. Ser frem til weekenden hvor jeg bare skal skrive opgave og træne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.