Den lækreste cashmere ventetrøje sælges super billigt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.642 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Mumto3

Jeg købte denne super lækre bluse i Endula 9 på østerbro (en meget ekslusiv ventetøjsbutik). Jeg gav 999kr for den, men den er også bare vildt lækker!!!

Desværre nåede jeg ikke at bruge den ret mange gange før jeg fødte.

Jeg har ikke noget at bruge den til, og derfor sælger jeg den. Jeg sælger den for 100kr inkl porto. Det er altså mega billigt!

Jeg prøver lige at lægge et billede ind af den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Jeg købte denne super lækre bluse i Endula 9 på østerbro (en meget ekslusiv ventetøjsbutik). Jeg gav 999kr for den, men den er også bare vildt lækker!!!

Desværre nåede jeg ikke at bruge den ret mange gange før jeg fødte.

Jeg har ikke noget at bruge den til, og derfor sælger jeg den. Jeg sælger den for 100kr inkl porto. Det er altså mega billigt!

Jeg prøver lige at lægge et billede ind af den.

Hvilken størrelse?

Anmeld

29. januar 2010

Mumto3

dorthemus skriver:

Hvilken størrelse?

Nå ja, det glemte jeg at skrive :-)

Det er størrelse L

Anmeld

29. januar 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Nå ja, det glemte jeg at skrive :-)

Det er størrelse L

Er den stor/lille i størrelsen? Ku godt være interesseret

Anmeld

29. januar 2010

Mumto3

hmm..det er svært at svare på. Alt mit andet ventetøj var i M. Denne trøje var måske lidt større end mit andet tøj. Det er en trøje der sidder tæt til kroppen og den kan give sig rigtig meget. Jeg vil godt lige måle hvor stor den er om maven.

Anmeld

29. januar 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

hmm..det er svært at svare på. Alt mit andet ventetøj var i M. Denne trøje var måske lidt større end mit andet tøj. Det er en trøje der sidder tæt til kroppen og den kan give sig rigtig meget. Jeg vil godt lige måle hvor stor den er om maven.

Jeg er normalt en str. small, men mit vente er M...og få i L. du må meget gerne måle så vil jeg måle min mave også

Anmeld

29. januar 2010

Mumto3

Fra side søm til sidesøm er der 41 cm målt lige under spidsen af hjertet.

Jeg er selv en størrelse xs eller s når jeg ikke er gravid, men jeg bare rigtig dygtig til at tage på under en graviditet  Den første gang jeg ventede mig, kom jeg helt op i størrelse xl i ventetøj. Helt så meget tog jeg ikke på den andre gange, og her sidste gang jeg var gravid, var jeg som sagt str. M i ventetøj. (det skal så også lige siges at alle mine ekstra kilo er raslet af mig, når jeg efterfølgende har ammet fuldt ud i 6 mdr. Selvom jeg har haft daglig indtag af store mængde, chokolade, kage og chips, har jeg tabt alle mine graviditetskilo. nå, det var et sidespring!)

Men som sagt er det en meget elastisk bluse, så ivirkeligheden siger det mål måske ikke så meget.

Anmeld

29. januar 2010

malunte

Flot trøje Hvis ikke dorthemus køber den, er jeg helt sikkert klar.

Anmeld

29. januar 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Fra side søm til sidesøm er der 41 cm målt lige under spidsen af hjertet.

Jeg er selv en størrelse xs eller s når jeg ikke er gravid, men jeg bare rigtig dygtig til at tage på under en graviditet  Den første gang jeg ventede mig, kom jeg helt op i størrelse xl i ventetøj. Helt så meget tog jeg ikke på den andre gange, og her sidste gang jeg var gravid, var jeg som sagt str. M i ventetøj. (det skal så også lige siges at alle mine ekstra kilo er raslet af mig, når jeg efterfølgende har ammet fuldt ud i 6 mdr. Selvom jeg har haft daglig indtag af store mængde, chokolade, kage og chips, har jeg tabt alle mine graviditetskilo. nå, det var et sidespring!)

Men som sagt er det en meget elastisk bluse, så ivirkeligheden siger det mål måske ikke så meget.

Okay jeg vil gerne købe den, for den er rigtig flot og fed pris

Anmeld

29. januar 2010

dorthemus

malunte skriver:

Flot trøje Hvis ikke dorthemus køber den, er jeg helt sikkert klar.

Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.