Ja, den havde jeg jo så ikke lige forudset...
Jeg er deltidssygemeldt de første 2 timer om morgenen (så jeg først møder kl 10) pga kvalme/opkast. Jeg har slet ikke kunnet hænge sammen om morgenen puhaa... Nå, men firmaet melder min sygemelding til kommunen (hvilket jo er fint nok). Kommunen sender en masse papir som jeg skal til lægen og have udfyldt og sendes retur med kopier af både dit og dat. Så går jeg jo lykkelig rundt og koncentrerer mig om at blive frisk og komme oven på ved at tænke positivt, hvilket jeg føler har hjulpet, er SÅ glad for at min chef ville samarbejde så jeg kunne få lov til at møde ind senere... (alternativet var jo en fuldtidssygemelding)
MEN så idag dumper et brev fra kommunen ind af døren... De vil ikke betale for mit fravær !
Godt så... hvad nu??? kan jeg nu forvente: en pisse sur chef, der vil forlange at jeg arbejder fuld tid igen? En chef der hver dag hele dagen vil gøre alt for at give mig dårlig samvittighed så jeg frivilligt kommer på fuldtid igen??? Eller bare en pisse sur chef der bærer lidt nag over at han betaler mig løn for 10 timer jeg ikke er på arbejde??? Har min chef andre muligheder for at få de timer dækket et andet sted???
Har allerede nu paranøja over hvad der kommer til at ske
Nogle af jer der har prøvet noget lignende???
NoName 14+1 - der laaaangsomt er på vej ud af kvalme helvede, men frygter nu det kommer tilbage.
Anmeld