Hejsa piger....
Står virkelig med et problem jeg virkelig håber nogle kan hjælpe med eller give et godt råd...
Jeg har 2 børn fra et tidligere forhold og er nu gravid med min nuværende kæreste.... jeg er 19 uger henne idag....
Vores problem er at min kæreste er selv stændig og har ingen indkomst haft siden oktober 2009. Nu er der 2 han har lavet arbejde for som ikke vil betale så vi har 42000 kr ude at flyve vi ikke ved om kommer til os eller de er tabt....
alle hans terminer er sat i bero 6 måneder men nu kan banken ikke hjælpe mere og der skal findes 6500 til mandag + jeg har mine regninger der også skal betales + mad og benzin..... Jeg har 80 km kørsel om dagen så bruger en del penge på benzin. '
Nu er mit største problem at min kæreste ikke kan forstå at jeg ikke vil overføre 6500 til ham og så vil vi have 500 tilbage til mad og benzin til februar måned....
Jeg har meget tit sagt min mening som er at han må finde noget vikar arbejde evt som pedægog indtil der var noget i firmaet igen men det gider han ikke og min mening er at så havde vi ikke stået som vi gør nu....
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre lige nu har jeg bare lyst til at pakke mine ting men alene mor til 3 er heller ikke det vildt fede... Jeg kan lige nu ikke se nogen glæde ved at være gravid og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre....
De største knus fra mig
Anmeld