Alenemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2010

Anonym trådstarter

Hejsa piger....

Står virkelig med et problem jeg virkelig håber nogle kan hjælpe med eller give et godt råd...

Jeg har 2 børn fra et tidligere forhold og er nu gravid med min nuværende kæreste.... jeg er 19 uger henne idag....

Vores problem er at min kæreste er selv stændig og har ingen indkomst haft siden oktober 2009. Nu er der 2 han har lavet arbejde for som ikke vil betale så vi har 42000 kr ude at flyve vi ikke ved om kommer til os eller de er tabt....

alle hans terminer er sat i bero 6 måneder men nu kan banken ikke hjælpe mere og der skal findes 6500 til mandag + jeg har mine regninger der også skal betales + mad og benzin..... Jeg har 80 km kørsel om dagen så bruger en del penge på benzin. '

Nu er mit største problem at min kæreste ikke kan forstå at jeg ikke vil overføre 6500 til ham og så vil vi have 500 tilbage til mad og benzin til februar måned....

Jeg har meget tit sagt min mening som er at han må finde noget vikar arbejde evt som pedægog indtil der var noget i firmaet igen men det gider han ikke og min mening er at så havde vi ikke stået som vi gør nu....

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre lige nu har jeg bare lyst til at pakke mine ting men alene mor til 3 er heller ikke det vildt fede... Jeg kan lige nu ikke se nogen glæde ved at være gravid og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre....

De største knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

BOBS

Anonym skriver:

Nu er mit største problem at min kæreste ikke kan forstå at jeg ikke vil overføre 6500 til ham og så vil vi have 500 tilbage til mad og benzin til februar måned....

nej det synes jeg bestemt ikke er dit største problem.....det er måske tværtimod at du lever sammen med en der tilsyneladende ikke lyder til at være særlig ansvarlig...det synes jeg er et stort problem når man har børn og en mere på vej.....

du må undskylde jeg svarer dig sådan.....men kender rigtig meget til det at leve sammen med en der ikke tager ansvar...og det er meget tærende i længden synes jeg....men ved også at de kan ændre adfærd. men tjaaa

kan han ikke forstå det så er der altså noget i vejen.....hvad med mad til børnene osv...det må han da forstå.

og siger det uden at vide noget som helst om jeres forhold jeres økonomi...du ved bedst! hvad siger den der følelse i maven...kan han evt. med tiden ændre adfærd???

du får lige et mega stort

Anmeld

3. februar 2010

Louise mortil4

det er da bestemt ikke  fejl at du ikke vil overføre de penge til ham, i skal jo også ha mad og du skal på job. Han har jo godt vist at de penge skulle falde nu her omkring, så måtte han jo ha fundet de penge et sted, som du selv skriver ved vikar arbejde, der er sgu ikke noget der hedder gider ikke når man ar børn, kone, hus og bil så er det bare ud af vagten mester og find noget der giver lidt penge til der kommer noget ind gennem hans firma, så må han jo tage weekenderne i brug til at tjene penge også, sådan er livet bare. Kan han ikkeforstå det, så må han jo føle det på den ene eller anden måde. Jeg forstår slet ikke han vil sætte dig i den situaion.

Håber i finder ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.