tryk i ribben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Lillemor

har i også prøvet det? Og jeg mener ikke spark i ribbenene - for dem oplever jeg også med jævne mellemrum fra den lille...

Dette er mere et konstant tryk, der bliver værre når jeg griner, nyser, sætter mig, rejser mig osv.. Det er virkelig en smerte som stikker helt ind i gennem kroppen - og udstøder små skrig hver gang det sker...

Det har været konstant i to dage nu - og var aætså virkelig et problem i nat...

Men er det normalt?

Knus fra Lotte 33+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

LRJ

Lillemor skriver:

har i også prøvet det? Og jeg mener ikke spark i ribbenene - for dem oplever jeg også med jævne mellemrum fra den lille...

Dette er mere et konstant tryk, der bliver værre når jeg griner, nyser, sætter mig, rejser mig osv.. Det er virkelig en smerte som stikker helt ind i gennem kroppen - og udstøder små skrig hver gang det sker...

Det har været konstant i to dage nu - og var aætså virkelig et problem i nat...

Men er det normalt?

Knus fra Lotte 33+1

Ja har det konstant og det er "normalt" det er fordi din Livmoder lægger og presser deroppe, hvor mit så os er fordi de er bukket 

Men Ja det Er MEGET smertefuldt, og ikk helt sjovt

Knus Lone 29+2

Anmeld

28. januar 2010

Lillemor

okay... jamen rart at vide.... tak

men hvis jeg skal gå rundt med den her smerte konstant indtil fødslen så ved jeg snart ikke... hehe... sys godt nok det er skidt...

Anmeld

28. januar 2010

LRJ

Lillemor skriver:

okay... jamen rart at vide.... tak

men hvis jeg skal gå rundt med den her smerte konstant indtil fødslen så ved jeg snart ikke... hehe... sys godt nok det er skidt...

Nej Det er Virkelig ulidligt nogle gange, Især når man rejser sig fra sengen, sofaen eller en stol

Anmeld

28. januar 2010

@spire

jeg vil sige man vænner sig til det.. Det har jeg gjort.. Har også den konstante trykken på ribbene og det gør ondt til tider, men man lærer bare at leve med det.. Du kan jo ikke ændre det.. Også er det ikke så slemt synes jeg.. 

Anmeld

29. januar 2010

baby2010

Ja, det er helt normalt. Sådan havde jeg det også, da jeg var omkring lige så langt som dig. Faktisk sagde min JM, at man godt kunne få en fibersprængning! Jeg har nok haft en i "toppen" af maven ved ribbenene, men det går meget bedre nu, har slet ikke ondt mere. Prøv at holde dig i ro en periode.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.