Billed redigering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

DKA

Har set nogle billeder rundt om på nettet som folk har redigeret - på den måde at en ting på billedet ex. sutten stadig er i farve og resten er lavet sort/hvid.. Er der nogen der ved hvilket program der kan dette evt. til mac?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

FruPudderkvast

Amalie2010 skriver:

Har set nogle billeder rundt om på nettet som folk har redigeret - på den måde at en ting på billedet ex. sutten stadig er i farve og resten er lavet sort/hvid.. Er der nogen der ved hvilket program der kan dette evt. til mac?

Knus

Det kan du inde på www.tinypic.com 

Kan ikke lige huske hvordan man gør, men du kan jo prøve dig frem

Anmeld

28. januar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Du kan også bruge Picasa 3

Anmeld

28. januar 2010

DKA

Tusind tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2010

JustAnotherName

Amalie2010 skriver:

Tusind tak

Hvordan gjorde du det så ???

Jeg gad nemlig også godt lave sådan lidt sjov med et par billeder af mine piger 

Anmeld

1. februar 2010

DKA

Du skal lave en bruger og så uploade de billeder du vil bruge - herefter kan du trykke edit (altså rediger) under billedet.. Man kan lave alt muligt, men pas på det en tid-sluger

knus

Anmeld

1. februar 2010

MissMikkelsen

Nu har jeg siddet og leget lidt men sys bare ikke jeg kan finde ud af det der med at have farve på en bestemt ting og resten i sort-hvid.... HJÆLP

Anmeld

1. februar 2010

DKA

Det også lidt besværligt.. - gå ind under effekter og lav så det hele sort/hvid - klik så på avancerede muligheder - apply to, og vælg paintet region - nu kommer der farve på billedet igen, far så det du til sidst vil have i farve sort/hvid - til sidst trykker du på invert og farverne bytter om så billedet er sort/hvid og den ting du har farvet er i farve -- Håber det giver mening, det lidt besværligt

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.