til lægen idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

MichellaMalou

jaa var jo til lægen idag for at få taget prøver om jeg var gravid.. først ville hun lave gynæ undersøgelse på mig for at mærke på min livmor men ville såå os være perfekt hvis hun kunne få sine finger derop såå hun kunne ikk få mærket på min livmor også tog hun bare en urin test som sagde negativ,, lettet blev jeg,, men har jo ikk haft menstruation sådan rigitg siden den 8 november 2009.. fortalte jeg os til hende men hendes kommantar var til det at vi ventet et halvt år og hvis der ikk var kommet, såå skulle jeg komme igen.. et halvt år tænkete jeg bare det kan da ikk være rigtigt,, er helt chokket over det at hun ikk engang ville undersøge mig ordenligt nu hvor jeg alligevel var der,, puha måtte lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Koen.

frk.Quaade skriver:

jaa var jo til lægen idag for at få taget prøver om jeg var gravid.. først ville hun lave gynæ undersøgelse på mig for at mærke på min livmor men ville såå os være perfekt hvis hun kunne få sine finger derop såå hun kunne ikk få mærket på min livmor også tog hun bare en urin test som sagde negativ,, lettet blev jeg,, men har jo ikk haft menstruation sådan rigitg siden den 8 november 2009.. fortalte jeg os til hende men hendes kommantar var til det at vi ventet et halvt år og hvis der ikk var kommet, såå skulle jeg komme igen.. et halvt år tænkete jeg bare det kan da ikk være rigtigt,, er helt chokket over det at hun ikk engang ville undersøge mig ordenligt nu hvor jeg alligevel var der,, puha måtte lige ud med det

Dejligt for dig at få afklaret om du var gravid eller ej..
Men var jeg dig ville jeg nok skifte læge, for hun burde da tjekke bedre om der er noget galt, når din mens udebliver..

Men dejligt for dig endelig og få svar

Anmeld

28. januar 2010

Ansemusen

Hvis du ikke har haft din mens siden november, og din læge siger du skal vente et halvt år, ville jeg kræve en henvisning til en gynækolog nu!! Jeg var til 'tryghedsscanning' hos en gynækolog pga. en smule blod i 10. uge af graviditeten. Vi kom ind på, at jeg kun havde mens ca. hver anden måned, og hun sagd, at jeg skulle komme og blive undersøgt efter fødslen. Og det er jo noget længere tid siden du havde din sidst, så afsted med sig ;o)

[url=http://www.pregnology.com/pregnancy/05/12/2010][img]http://www.pregnology.com/preggoticker120/555555/CCFFFF/~%20Lillemanden%20~/05/12/2010.png[/img][/url][url=http://www.pregnology.com]Make a pregnancy ticker[/url]

Anmeld

28. januar 2010

MichellaMalou

jeg blev os helt chokkert for hun spurgte jo om jeg var stresset og alt det og det er jeg jo ikk såå det svarede jeg nej til ... men kan os husk sidst jeg var gravid med min gamle læge der lavede hun først gynæ hvor hun kunne mærke jeg var gravid men testen sagde negativ,, hvad med de link du har sendt er det på de der gynækolog???,, men er så usikker nu da jeg har prøvet det før med de teste der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.