Fantastisk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

NaFe

Fik igår den mest dejlige gave af min kære kæreste... Han har simpelhen arrangeret en tur til barcelona fra imorgen fredag til søndag aften..  og fået min mor til af tage feluca...

Puhaa jeg er slet ikke vant til sådan noget, og blev godt nok overrasket... Det er hans fødselsdags gave til sig selv som han siger, han fylder 27 imorgen.. Og han ville jo helst tilbringe den sammen med mig...smiler...

Tingene går meget hurtigt her hjemme for tiden, men det hele føles bare så rigtig. Han er der bare 100% for en, og er så omsorgsfuld overfor feluca. Jeg får helt ondt i maven når jeg ser dem sammen, for kommer jo til a tænke på hvordan det ville have været vis hun havde haft en far...

Når men lidt up date herfra... knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

JustAnotherName

Hvor er det dog dejligt at høre.
Det skal være dig så velundt - og også Feluca - at have fået sådan en sød mand ind i Jeres liv. Fedt for dig at være forelsket, og at alting føles så svimlende perfekt sammen med ham.
Gid det må blive ved. Det lyder det bestemt til at kunne

Hav en super skøn weekend-rejse, og NYD DET ....tid sammen som kæreste - som kvinde ....ikke så meget mor 

Så vil jeg sende dig en tanke herhjemme fra hvor der er glatte veje, hvide trætoppe og de iskoldt blæsende kuldefuld vejr ...bbrrr!

Anmeld

28. januar 2010

Milka

du har ret, det ER fantastisk!!! wow 

Anmeld

28. januar 2010

ChatH

Nøj hvor lækkert- og endnu mere lækkert at han bare er der for din datter og dig. det er guld værd.

Håber i får en dejlig kæreste tur.

chatarina

Anmeld

28. januar 2010

anna-jonas

Fedt.................han er sgu' da noget af et catch. Nyd for dælen turen.....................og husk at tage billeder, vi skal jo følge med, ikke??

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

Feluca09 skriver:

Fik igår den mest dejlige gave af min kære kæreste... Han har simpelhen arrangeret en tur til barcelona fra imorgen fredag til søndag aften..  og fået min mor til af tage feluca...

Puhaa jeg er slet ikke vant til sådan noget, og blev godt nok overrasket... Det er hans fødselsdags gave til sig selv som han siger, han fylder 27 imorgen.. Og han ville jo helst tilbringe den sammen med mig...smiler...

Tingene går meget hurtigt her hjemme for tiden, men det hele føles bare så rigtig. Han er der bare 100% for en, og er så omsorgsfuld overfor feluca. Jeg får helt ondt i maven når jeg ser dem sammen, for kommer jo til a tænke på hvordan det ville have været vis hun havde haft en far...

Aajjj hvor fedt!!!! Hav en fantastisk tur 

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Karo

Feluca09 skriver:

Sikken en dejlig fyr du har fået dig

Ja, det vigtigeste er selvfølgelig at han acceptere Feluca og behandler hende godt, og det lyder bestem til at være tilfælde. Nu må i rigtigt hygge jer på jeres romantiske weekend

Katja - som overhovedet ikke er jaloux

Anmeld

29. januar 2010

Klitgaard

Håber i får en fantastisk tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.