Min trøstekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Dictes mor

Jeg tænkte at jeg ville prøve det der mmf kage halløj, så jeg har lavet en kage som kan dække to anledninger, selvfølgelig en trøstekage til min veninde og også lidt som en kage til Per, fordi han har bare arbejdet så meget i huset for at lave det fint til baby, og han har puslet om mig og forkælet mig så længe, så for at sige tak.

Jeg er selv meget stolt over kagen, for kager er bestemt ikke min stærke side, jeg vil hellere bage brød og lave supper mv. Men den er faktisk blevet helt fin, se selv:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Jules

Majastina skriver:

Jeg tænkte at jeg ville prøve det der mmf kage halløj, så jeg har lavet en kage som kan dække to anledninger, selvfølgelig en trøstekage til min veninde og også lidt som en kage til Per, fordi han har bare arbejdet så meget i huset for at lave det fint til baby, og han har puslet om mig og forkælet mig så længe, så for at sige tak.

Jeg er selv meget stolt over kagen, for kager er bestemt ikke min stærke side, jeg vil hellere bage brød og lave supper mv. Men den er faktisk blevet helt fin, se selv:

Hov intet billede

Anmeld

28. januar 2010

Dictes mor

Jules skriver:

Hov intet billede

Det er der nu, jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren

Anmeld

28. januar 2010

Vinker

Iiiih du ka da nok Camilla  Sådan en kage må du gerne trøste mig med (selvom jeg ikke er ked af det)

Dén må du gerne være stolt af!

Anmeld

28. januar 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Iiiih du ka da nok Camilla  Sådan en kage må du gerne trøste mig med (selvom jeg ikke er ked af det)

Dén må du gerne være stolt af!

Du er meget velkommen, jeg skal øve mig inden dåben, så der kommer flere, og kan jo ikke spise dem allesammen selv.

Anmeld

28. januar 2010

Jules

Hvor er den bare fin

Anmeld

28. januar 2010

oo

den er fin! du må gerne lave kage til mig også

(men den høje rose lignede altså lige en lyserød hundelort på det første billede )

Anmeld

28. januar 2010

Dictes mor

He he en lille snoretop

Anmeld

28. januar 2010

JustAnotherName

Riiigtig fin   

Anmeld

28. januar 2010

Vingummien

Den er super fin Får jo helt lyst til kage nu

Tror slet ikke jeg har tålmodighed til sådan noget der, har tit tænkt på at prøve det, men vil bare ende så galt hehe

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.