Læge besøg og sædtest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.212 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Miss BananaHammock

Hej allesammen

I dag var manden ved læge, og fik afvide at han skulle videre på skejby for at få taget en sædkvalitetes test. Lægen sagde at det kan tage op til 6 måneder før han bliver kaldt ind, er der andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

businesstigger

Miss BananaHammock skriver:

Hej allesammen

I dag var manden ved læge, og fik afvide at han skulle videre på skejby for at få taget en sædkvalitetes test. Lægen sagde at det kan tage op til 6 måneder før han bliver kaldt ind, er der andre der har oplevet det?

hvad skal der helt specifikt ske på Skejby? Da min mand fik undersøgt sine svømmere var det bare med en prøve hos egen læge, og det var også der han efterfølgende fik svar - det var ikke noget der var lang ventetid på.

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

Hold da op, det er lang ventetid. Det er da slet ikke til at bære? Min kæreste skal afsted til egen læge i morgen, i håb om at få svar (og aflevere prøve).. Nu bliver jeg da helt nervøs.

Jeg håber I finder ud af at det er en fejl, for det er da frygtelig lang tid at vente!!

* * * * * ** * * K I T T Y * * * * * * * * *

Anmeld

28. januar 2010

Miss BananaHammock

businesstigger skriver:

hvad skal der helt specifikt ske på Skejby? Da min mand fik undersøgt sine svømmere var det bare med en prøve hos egen læge, og det var også der han efterfølgende fik svar - det var ikke noget der var lang ventetid på.

Han har fået afvide at den skal tages på skejby da det er der ude de undersøge den, og at der skal en indkaldelse til. Svaret får han så hos egen læge.

Jeg blev godt nok også lidt paf!

Anmeld

28. januar 2010

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Hold da op, det er lang ventetid. Det er da slet ikke til at bære? Min kæreste skal afsted til egen læge i morgen, i håb om at få svar (og aflevere prøve).. Nu bliver jeg da helt nervøs.

Jeg håber I finder ud af at det er en fejl, for det er da frygtelig lang tid at vente!!

* * * * * ** * * K I T T Y * * * * * * * * *

Fortæl endelig hvad i får afvide, for måske det er en forkert læge vi har!!

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

Fortæl endelig hvad i får afvide, for måske det er en forkert læge vi har!!

Jeg skal nok opdatere. Min kæreste skal akut derned med sin gigt, men har planer om at spørge ham til det andet.. Så skriver nok til dig i morgen. evt. PB !

Jeg håber for Jer, at lægen er forkert på den. For det er sørme lang tid!

Anmeld

28. januar 2010

businesstigger

Miss BananaHammock skriver:

Han har fået afvide at den skal tages på skejby da det er der ude de undersøge den, og at der skal en indkaldelse til. Svaret får han så hos egen læge.

Jeg blev godt nok også lidt paf!

Det lyder da mærkeligt. Jeg tror heller ikke min mands egen læge var den der sad og studerede prøven men han sku da bare aflevere den der så klarede de resten. Det lyder helt absurd med så lang ventetid! Kan du ikke evt. prøve at ringe til en anden læge og høre om det er normal med så lang ventetid?!!

Anmeld

28. januar 2010

Miss BananaHammock

businesstigger skriver:

Det lyder da mærkeligt. Jeg tror heller ikke min mands egen læge var den der sad og studerede prøven men han sku da bare aflevere den der så klarede de resten. Det lyder helt absurd med så lang ventetid! Kan du ikke evt. prøve at ringe til en anden læge og høre om det er normal med så lang ventetid?!!

Det lyder faktisk som en go' ide! :-) 

Anmeld

28. januar 2010

merichs

Min kæreste skulle også på sygehuset (esbjerg) for at aflevere prøve men det var max en uges ventetid på det.

Anmeld

28. januar 2010

oo

min mand afleverede sædprøve på svendborg hospital dagen efter vi havde været hos lægen og en uges tid efter var der svar på vores blodprøver og hans sædtest ved vores normale læge og samme dag sendte hun henvisning til fertilitetsklinikken.

det lyder vildt underligt at han kan risikere at vente et halvt år med at blive kaldt ind til en sædprøve! det tager dem jo ikke ret lang tid at lave sådan en!!

mon han kan have ment at det kan tage op til 6 måneder før I bliver kaldt til samtale på fertilitetsklinik? jeg ved at de på OUH er underbemandede og der derfor er kø for at komme til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.