Er så træt af mit lortetrægulv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Lullaby

Jeg er så træt af at det skal støvsuges hver dag for ellers er der bare beskidt alle vegne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Koen.

MorpåSjælland skriver:

Jeg er så træt af at det skal støvsuges hver dag for ellers er der bare beskidt alle vegne!

Samme her..

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Jeg har trægulv, men synes da ikke det føles mere beskidt end gulvtæppe, tvætimod..tilgengæld er det et gammelt plankegulv med dybe riller imellem, så der ryger sikkert meget snavs og støv derned...

" Der er én ro og den beror på,at du er tro mod det du tror på. -Piet Hein-"

Anmeld

28. januar 2010

Frejasmor

Ja vi har også trægulv, og der ser sku også  beskidt ud hele tiden..

En halv time efter der er støvsuget, ser der beskidt ud igen

Skruen uden ende!!!

Anmeld

28. januar 2010

malunte

Køb en robotstøvsuger - det er virkelig et hit! Så er langt størstedelen af skidtet fjernet, når du kommer hjem. Var meget skeptisk, inden vi købte den, men er virkelig blevet glad for den

Anmeld

28. januar 2010

Lullaby

Køb en robotstøvsuger - det er virkelig et hit! Så er langt størstedelen af skidtet fjernet, når du kommer hjem. Var meget skeptisk, inden vi købte den, men er virkelig blevet glad for den

Har jeg også overvejet men det kræver så at alt ungernes legetøj skal ryddes op hver dag..

Anmeld

28. januar 2010

Moar'en

MorpåSjælland skriver:

Har jeg også overvejet men det kræver så at alt ungernes legetøj skal ryddes op hver dag..

Ikke alt legetøjet, den er faktisk ret kraftig. Du skal ikke have noget der kan gå i stykker stående (vores halshuggede min julenisse fordi den havde skubbet rundt med den) Denskubber da bare til det eller køre uden om

Men har også trægulv her, og elsker min robot støvsuger.

Rikke - Som sidder på Baby.dk mens der bliver støvsuget

Anmeld

28. januar 2010

Mira0911

Her har vi også trægulv... Vores bliver så "Beskidt" rimelig hurtigt efter en støvsugning... Vi har hund, og han fælder enormt meget...

Måske man skulle skaffe sig en robotstøvsuger...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.