har I fået/havde I den sorte streg (linea nigra)???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.876 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

missKat

Hej Piger,

Mange har med stor undring, spurgt mig om jeg ikke har fået den der sorte streg endnu??!!!

Og nej det har jeg ikke og ikke engang en antydning af den.

Nu synes jeg så det kunne være lidt skægt, hvor mange der har fået den eller fik den da I var gravide.

Knus Karina 30+0
(der skal til scanning her kl 14.30 - glæder mig til at se fisen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

SarahAa

missKat skriver:

Hej Piger,

Mange har med stor undring, spurgt mig om jeg ikke har fået den der sorte streg endnu??!!!

Og nej det har jeg ikke og ikke engang en antydning af den.

Nu synes jeg så det kunne være lidt skægt, hvor mange der har fået den eller fik den da I var gravide.

Knus Karina 30+0
(der skal til scanning her kl 14.30 - glæder mig til at se fisen igen

Haha, det spørgsmål har jeg også fået nogen gange

Men nej jeg har ikke selv fået den

Knus Sarah 36+6

Anmeld

28. januar 2010

Risen

har ikke fået den endnu .. Men ved heller ikke hvornår den skal komme  hehe.. 

Knus Maria 18+3

Anmeld

28. januar 2010

9510

Jeg har ikke haft den ved mine 2 graviditeter

Anmeld

28. januar 2010

Corn

Har haft den svagt de to andre gange, men hvornår den kom ved jeg ikke.

Den er endnu ikke kommet 3. gang, men er også kun 17+6.

Tror måske den først kom i den sidste periode

Anmeld

28. januar 2010

TbCp

Jeg havde en rigtig stor fed streg der gik hele vejen fra brystet og nedover maven

Stod og så mig i spejlet og tænkte at det da var underligt at den kun var over navlen, så måtte min mand så lige fortælle mig at den altså også løb under den kæmpe dunk jeg rendte rundt med

Jeg har forøvrigt hørt en ammestue-historie om at hvis den løber på begge sider af navlen så bliver det en pige, og løber den kun under navlen så bliver det en dreng.
Det passede her  

TINA 

Anmeld

28. januar 2010

Leneur

Jeg fik den først efter jeg havde født og den er kun en anelse mørkere end resten af mig, så det er faktisk kun hvis man kigger nøje efter at den er synlig her ved mig men jeg har jo så aft den i 5 mdr. nu.

Anmeld

28. januar 2010

Lullaby

Jeps begge gange  Men det tog så også over 1 år før de forsvandt igen bagefter..

Anmeld

28. januar 2010

Sisley

Hos nogle kommer den relativt tidligt - vist nok allerede fra uge 12-14. Jeg har hørt, at en tidlig og tydelig linea negra, betyder man venter en dreng. Jeg er i 26. uge og kan svagt ane en streg - men venter en pige. Det kan sgu godt være det bare er sømmen fra mine bukser der strammer :-)

Anmeld

28. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Sisley skriver:

Hos nogle kommer den relativt tidligt - vist nok allerede fra uge 12-14. Jeg har hørt, at en tidlig og tydelig linea negra, betyder man venter en dreng. Jeg er i 26. uge og kan svagt ane en streg - men venter en pige. Det kan sgu godt være det bare er sømmen fra mine bukser der strammer :-)

Hihi så kan jeg fortælle at det ikke passer på alle

Jeg har endnu ikke fået en streg og jeg er i uge 36 og venter en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.