Det kan da ikke passe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Mira0911

Boligsikring...

Man får da ikke mere i boligsikring fordi man har børn og bor sammen med faderen?

Sidder lige på denne side her kan ikke få det til hænge sammen... Synes det er meget rodet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Honningblomst

Hvad mener du...?

Boligsikring gives efter str. og indkomst...bor I to får i en del mindre end hvis du er alene...hvis du da overhoved kan få

Har du ikke været inde og tjekke det...du kan jo selv regne det ud når du bare har alle tallene.

Knus..

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Her kan du tjekke det selv...

https://www.borger.dk/Selvbetjening/Sider/fakta.aspx?sbid=14970

Knus..

Anmeld

28. januar 2010

Vingummien

Man får altid mindre jo flere man bor sammen. Men har altså ikke noget at gøre med om man bor med faren osv.

De regner efter str på lejlighed/hus og hvad man har af indkomst.

Vores er 105kwm og vi er begge på su og vi får 1500 om måneden.

En veninde som er enlig og bor i en 80 får 2500 om måneden

Anmeld

28. januar 2010

Mira0911

Jeg mente nok...

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Hvor vildt at en enlig kan få 2500kr med kun et barn...hmm...det er stort set det samme som jeg får med tre unger og på su...tilgengæld kan jeg se at når jeg om et års tid forhåbentlig får et job, så mister jeg kun 350 kr i boligsikring, ihh, så kommer jeg da virkelig til at mærke jeg tjener mere, det havde jeg ellers frygtet jeg ikke ville.

Knus..

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Eva skriver:

Hvor vildt at en enlig kan få 2500kr med kun et barn...hmm...det er stort set det samme som jeg får med tre unger og på su...tilgengæld kan jeg se at når jeg om et års tid forhåbentlig får et job, så mister jeg kun 350 kr i boligsikring, ihh, så kommer jeg da virkelig til at mærke jeg tjener mere, det havde jeg ellers frygtet jeg ikke ville.

Knus..

Men ok...så er der lige pasning af unger og snart med at betale af på lån og så åd det sig selv og jeg ender med at få mindre at leve for end nu...vildt, ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.