Så var Emils sp her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Vingummien

og hun var her 1½ time men vi fik også snakket om en masse ting. Hun er så sød og rar, så man ævler bare løs hehe

Men hun syntes Emil var så sd og rar og gavmild osv, og hun kunne godt se at han var meget trygheds narkoman og mor glad

Vi skulle ikke ændre noget på det vi gjorde, og hun mente han skulle blive i vuggestuen da det nogen gange kan tage tid for de små at vænne sig til nye rytmer især hos Emil da han er som han er. Og hun mente at det vil blive for meget hvis jeg tog det der deltidsjob når der også skulle laves lektier og Naia hver anden weekend osv.

Vi fik også rundet Naia, og fik nogle råd til hvordan vi kan gøre når hun kommer i weekenden, og at vi på forhånd skal lave en plan over hvad der skal laves når hun er her og at det er meget vigtig at Frank tager et sted hen med hende alene uanset om det så regnede helt vildt, glæder jeg mig til at se

Hun vil få en diatist til mig, ang det med at min vægt er gået helt i stå, og hverken går op eller ned. Og så var hun rigtig ked af det fordi at sidst hun var her da EMil var 8 mdr havde hun faktisk været ned og lagt mit nr og adr i sundheds huset til et hold hvor jeg skulle have været på, men de har åbenbart aldrig ringet eller noget til mig. Og hvis det skete igen skulle jeg ringe til hende.

Hun syntes han var blevet en stor og dejlig dreng.

Og så sagde hun noget sjovt, jeg har jo været meget bekymret med hans str osv, og så siger hun at når de har den alder som han har, så kigger de meget på numsen hvis den er rund når banret står op så er det et godt tegn på at der er godt på kroppen osv

Og så sagde hun noget som hun nok har ret i, at jo større man er selv jo mere tænker man over om barnet er for lille og syntes det er lille end hvis man selv er meget tynd, så syntes man tit at barnet er for stort. Og tror hun har helt ret i det.

Og så skulle vi prøve at sæbe ham ind hver dag og skylle ham med bryseren i stedet for at bruge den hormon creme vi har fået.

Hun har skrevet i hans bog :

Emil er en dejlig dreng. Kærlig og meget trygheds søgende brug for trygge rammer.
Snakker og løber, kravler op og ned. Stor, flot dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

msax

sikke da en dejlig hilsen at få i sin bog. Min har ikke været helt ligeså god til at skrive sådan nogle ting - men var ellers rigtig glad for hende.

Det kan da godt være hun har ret i det med størrelses vurderingerne - men det er da lidt pudsigt at det forholder sig sådan alligevel.

Nyd din dejlige store dreng

Anmeld

28. januar 2010

Vingummien

msax skriver:

sikke da en dejlig hilsen at få i sin bog. Min har ikke været helt ligeså god til at skrive sådan nogle ting - men var ellers rigtig glad for hende.

Det kan da godt være hun har ret i det med størrelses vurderingerne - men det er da lidt pudsigt at det forholder sig sådan alligevel.

Nyd din dejlige store dreng

Ja er også lidt stolt

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

28. januar 2010

anna-jonas

Jamen, Sus....................enhver kan da se, at Emil er en skøn og kærlig dreng.

Jeg må sige, at jeg ikke er enig i det hun siger om vuggestuen.....................for Emil har nu været der i 6 mdr. ikke?? Og det skulle sandelig være tid nok til at falde til. Det er sådan, at nogle inst. har en mere løs struktur på deres hverdag...................d.v.s at stuerne er åbne, spisetiderne er ikke helt faste, og rutinerne i det hele taget ikke ligger så fast. Hvis det er sådan i hans vuggestue, så kommer han jo aldrig til at trives, fordi han er en dreng der skal have struktur og forudsigelighed i sin hverdag. Håber at du kan følge mig.

Det lyder godt med diætist til dig Sus....................men husk, det er skide hårdt arbejde, da der også ligger en masse følelsesmæssigt i ens forhold til mad.

Knus Mette

Anmeld

28. januar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Jamen, Sus....................enhver kan da se, at Emil er en skøn og kærlig dreng.

Jeg må sige, at jeg ikke er enig i det hun siger om vuggestuen.....................for Emil har nu været der i 6 mdr. ikke?? Og det skulle sandelig være tid nok til at falde til. Det er sådan, at nogle inst. har en mere løs struktur på deres hverdag...................d.v.s at stuerne er åbne, spisetiderne er ikke helt faste, og rutinerne i det hele taget ikke ligger så fast. Hvis det er sådan i hans vuggestue, så kommer han jo aldrig til at trives, fordi han er en dreng der skal have struktur og forudsigelighed i sin hverdag. Håber at du kan følge mig.

Det lyder godt med diætist til dig Sus....................men husk, det er skide hårdt arbejde, da der også ligger en masse følelsesmæssigt i ens forhold til mad.

Knus Mette

De har faste spise tider og sove tider, og hvis de er trætte før så kommer de ud før. Han har sin egen krybbe med navn på og hans bamse som ligger deri fast. Stuerne er kun åben om morgen og de sidste 45min om eftermiddagen. Men Emil har jo altid været meget følsom.

Hvis det med maden skal fungere så skal jeg have Frank lidt mere med på vognen, for ellers bliver det rigtig svært. Men er rigtig spændt på hvad hun kan gøre ud over at gøre maden sund som vi selv er begyndt på for selvom vi har gjort det så er der intet sket ved min vægt. Mega underligt.

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.