Min far ønsker sig en kage... MEN...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Problemet er, at vi kun bliver 7 på lørdag. Min far ønsker sig CHOKOLADE MED CHOKOLADE... Og jeg VED at min mand i hvertfald IKKE spiser chokolade. Og min farfar er heller ikke særlig glad for det og min fars kone slet ikke kan lide fyld i kager... :-S

Så det betyder at det skulle ende med at være min far og mig og min fætter der sidder og spiser kagen!!

Det kan selvfølgelig også være ok hyggeligt, men hvad så med de andre???...

Jeg har tænkt og tænkt... og det jeg er kommet frem til, her i nat - mens jeg ikke har kunnet sovet - var at jeg skulle lave 7 små kager. Altså skåle kager (de runde som mariehøns)... Så kunne jeg lave små kager og så kunne jeg lave forskelligt fyld i

ER det helt gak? Eller hvordan ville I andre gribe situationen an???...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

otlitrom

Nej, det synes jeg nemlig er en RIGTIG god idé. Så kan alle være med!

Du tænker slet ikke så tosset, midt om natten, søvnløs

Anmeld

28. januar 2010

Munder

Det lyder da som en fantastisk ide, så bliver alle jo glade, og du kan rigtig være kreativ

Anmeld

28. januar 2010

Rasmine

Arj, det er da fedt! Så lav en "individuel" kage til Jer alle. Hvis en er vild med blomster, så lav kagen som en blomst, osv.

Anmeld

28. januar 2010

Ox.

Rigtig fint!

Alternativet kunne være 2 mindre kager i stedet for 1 stor ellers ...

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Tak! Det tror jeg at jeg gør så.

Så er det bare at lave en gang kagedej, putte caco i noget af det og lave nogen bunde. Så er det jo bare at lave 2 slags creme også lige lave en 7 små kager. Skønt.

Det gør jeg.

Anmeld

28. januar 2010

Bondepigen

Zafir skriver:

Tak! Det tror jeg at jeg gør så.

Så er det bare at lave en gang kagedej, putte caco i noget af det og lave nogen bunde. Så er det jo bare at lave 2 slags creme også lige lave en 7 små kager. Skønt.

Det gør jeg.

Jeg ville lave en stor til din far, så kunne han selv bestemme om han ville dele lidt ud af den, og så små til de andre.... Hvad hvis din far gerne vil have to stykker?? Det er jo hans fødselsdag! ;o)

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

bondepigen skriver:

Jeg ville lave en stor til din far, så kunne han selv bestemme om han ville dele lidt ud af den, og så små til de andre.... Hvad hvis din far gerne vil have to stykker?? Det er jo hans fødselsdag! ;o)

Altså - jeg påtænker ikke at kagerne skal være sådan 'tørkage-store' heheh. De skal være så man godt kan føle at man kan få 2 stykker Ellers er det kedeligt

Anmeld

28. januar 2010

Bondepigen

Zafir skriver:

Altså - jeg påtænker ikke at kagerne skal være sådan 'tørkage-store' heheh. De skal være så man godt kan føle at man kan få 2 stykker Ellers er det kedeligt

Det var osse kun fordi jeg selv eeeelsker lagkage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.