Har ondt helt ind i hjertet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Dictes mor

Jeg kan næsten ikke bære det. Min bedste veninde er blevet forladt af kæresten efter næsten tolv år, og hun er helt knust. Det er så forfærdeligt. Vi var jo rigtig gode venner med dem begge (vi bor lige overfor hinanden). Og jeg kan slet ikke holde ud, at hun skal være så ked af det. Jeg kom til at græde, da hun fortalte det, og jeg har stadig helt hul i maven og ondt i hjertet, jeg kan slet ikke holde ud, at der ikke er noget jeg kan gøre for at gøre det bedre andet end at være en god veninde. Jeg er derfor igang med at bage boller og lave en lækker lille madkurv til hende med lækker frugt, boller og blomster, hun trænger til at få lidt mad, for hun har jo ikke kunnet spise. Det er bare så sørgeligt og trist, jeg er også helt ked af det selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

oo

øv, ja, det er sørgeligt men hvor er du en dejlig veninde at lave sådan en kurv til hende!!

Anmeld

28. januar 2010

Jannie Thorup

Puha det var da en slem én..og så efter tolv år. Det er jo ikke så lidt.

Men ja hvor er du bare en god veninde, der støttet og hjælper når tiderne er svære.  Det er jeg sikker på, at hun sætter stor pris på!

Anmeld

28. januar 2010

ChatH

Øv det er bare så hårdt og især hvis hun ikke havde set det komme. dejligt at have sådan en veninde som dig.

Chatarina

Anmeld

28. januar 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er det godt hun har dig smukke!

Anmeld

28. januar 2010

Vinker

Åååh nej da  Jeg sidder også og får helt tåre i øjnene..... Det er bare så hårdt når sådan noget sker og det gør sindsygt ondt at se ens veninde så ulykkelig og utrøstelig, men Camilla bare det at du er der for hende er den bedste støtte du kan give hende. En skulder at græde ved gør underværker!

Hvor er det sødt af dig at du har lavet en hel kurv med mad til hende. Hvor er det godt at du har tid til at pusle lidt om hende lige nu (man kan da sige at tidspunktet passer dig ok i forhold til eksamener og den lille babypige...)

Var hun slet ikke forberedt på at det ville ske eller kom det bare pludseligt ?

Anmeld

28. januar 2010

msax

Puha - det lyder som en barsk omgang. Godt hun har dig til at pusle om hende. Det er det eneste du kan gøre for hende - også selvom det er midt om natten.

Hvor er det dejilgt at læse du har overskud til at nurse om hende med boller og mad - bliv ved med det. Og inviter hende over til mad hos jer og sig det er ok hun bare er med til spisning og går igen eller bare sidder og hænger i sofaen og siger ikke noget.

Bare det at have mennesker omkring sig kan hjælpe meget.

Anmeld

28. januar 2010

TbCp

Majastina skriver:

Jeg kan næsten ikke bære det. Min bedste veninde er blevet forladt af kæresten efter næsten tolv år, og hun er helt knust. Det er så forfærdeligt. Vi var jo rigtig gode venner med dem begge (vi bor lige overfor hinanden). Og jeg kan slet ikke holde ud, at hun skal være så ked af det. Jeg kom til at græde, da hun fortalte det, og jeg har stadig helt hul i maven og ondt i hjertet, jeg kan slet ikke holde ud, at der ikke er noget jeg kan gøre for at gøre det bedre andet end at være en god veninde. Jeg er derfor igang med at bage boller og lave en lækker lille madkurv til hende med lækker frugt, boller og blomster, hun trænger til at få lidt mad, for hun har jo ikke kunnet spise. Det er bare så sørgeligt og trist, jeg er også helt ked af det selv.

Århh øv hvor trist

Håber hun blev glad for madkurven, fantatisk med en veninde som dig 

TINA 

Anmeld

28. januar 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Åååh nej da  Jeg sidder også og får helt tåre i øjnene..... Det er bare så hårdt når sådan noget sker og det gør sindsygt ondt at se ens veninde så ulykkelig og utrøstelig, men Camilla bare det at du er der for hende er den bedste støtte du kan give hende. En skulder at græde ved gør underværker!

Hvor er det sødt af dig at du har lavet en hel kurv med mad til hende. Hvor er det godt at du har tid til at pusle lidt om hende lige nu (man kan da sige at tidspunktet passer dig ok i forhold til eksamener og den lille babypige...)

Var hun slet ikke forberedt på at det ville ske eller kom det bare pludseligt ?

Hun siger selv, at hun jo godt har kunnet fornemme et eller andet, men det er alligevel kommet bag på hende, så det var alligevel lidt af et chok for hende, stakkels pige. Jeg har bagt en kage som jeg vil invitere hende over og spise, når hun kommer hjem, måske det kan hjælpe. Jeg ved det ikke, det er bare det jeg er bedst til at lave, mad altså, og så er det jo den eneste måde, jeg bedst kan forkæle og pusle. Så det er det jeg gør.

Anmeld

28. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Hun siger selv, at hun jo godt har kunnet fornemme et eller andet, men det er alligevel kommet bag på hende, så det var alligevel lidt af et chok for hende, stakkels pige. Jeg har bagt en kage som jeg vil invitere hende over og spise, når hun kommer hjem, måske det kan hjælpe. Jeg ved det ikke, det er bare det jeg er bedst til at lave, mad altså, og så er det jo den eneste måde, jeg bedst kan forkæle og pusle. Så det er det jeg gør.

Om man er forberedt eller ej gør det altid ondt og man vil være i chok fordi man ikke kan forberede sig på den smerte det gir

Lækkert med kage - er sikker på hun blir glad selvom det blot er et lille plaster på såret, men selv de små ting gør en forskel i sidste ende. Selvom hun måske ikke lige får det sagt så ska du ikke tvivle på at du er en hjælp for hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.