Utrolig træls vejre igår...
Isslag havde vi masser af... Det var næsten for farligt at gå udenfor en dør...
Vi har jo hund og han skal luftes, uanset hvordan vejret er...
Jeg gik en tur med ham igår aftes, stille og roligt..
Det gik fint... 
Kender I det, man går rigtig forsigtigt, men alligevel går man alt forsigtigt og falder alligevel... Jeg faldte ligeså lang jeg var.. Ubehageligt... Det var spejl glat hos.. Vi havde været ude og salte vores stykke, da jeg kom længere hen af vejen, var der slet ikke andre beboer der havde været ude og salte deres område.. Meget træls...
Havde overvejet, og gå ind til de forskellige beboer og sige, om de ikke vil være herre søde og salte deres område, så vi ikke faldte og slog os osv... Men jeg gjorde det... 
Jeg havde travlt med at komme hjem, efter hunden havde gjort sit.. Jeg havde så ondt efter faldet, at jeg faktisk var skræmt... 
Kæresten skulle ud til bilen imorges, det havde nær gået grusomt galt.. Han var ved at falde imellem bilerne på parkeringspladsen. Hvis han nu var faldet, havde han helt sikkert knaldet hovedet ind i bilerne... Dælme farligt når der er isslag.. 
Jeg turde slet ikke og bevæge mig ned til dagplejen for at aflevere Julie... Lige da jeg skulle til at ringe til dp, ringede hun til mig og sagde "Bliv hjemme, I kan ikke komme op af vores bakke, der er ren is over det hele"
Så vi har hjemme hyggedag idag... 
Hvordan har det været med isslag hos Jer?