MoarHvidovre skriver:
Stakkels lille Linus - det lyder bare ikke godt. Rigtig god ide, at ringe til lægen. Jeg håber, at han snart begynder, at drikke, så I ikke skal indlægges. Det gør ikke så meget, at de ikke rigtig spiser, men det er bare så vigtigt, at de drikker. Har du prøvet med lidt saftevand? Hvis børnene er syge og de ikke rigtig vil drikke giver vi dem som regel lidt saftevand - det glider lidt nemmere ned.
Luka havde dårlig mave i fredags og det var fin i weekenden. I mandags blev vi ringet hjem fra vs igen, at nu var den gal igen. Han har heldigvis ikke fået smittet Lina. Håber ikke, at hun får det når hun starter i vs på mandag.
Du må endelig lige komme med en update når du har talt med lægen.
Helbredende knus 
Tusind tak Katja
Linus drak et lille glas her til morgen, så moren var rigtig glad

Han spiste også lidt tynd havregrød, men kastede dog det hele op igen lidt efter. Fik dog lidt vand i ham igen.
Lægen synes at når jeg har kunne få vand i ham her til morgen, så skulle vi lige se tiden an nogle timer, så hun ringer senere i eftermiddag, medmindre jeg har ringet inden.
Lige nu har jeg lidt ro i kroppen igen, bare det han får lidt væske ned er jo godt. Han virker ok efter omstændighederne og har ikke feber. Lægen sagde at det dog kan skyldes pencilinen slår feberen ned.
Saftevand prøvede jeg med i går aftes og det ville han heller ikke have

Nu håber jeg bare det går fremad, han får nogle ordentlige hosteanfald og man kan bare se på ham det gør ondt, men alt slimen skal jo op på den ene eller den anden måde.
Anmeld