Vil ikke spise eller drikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Misjelle

Åh ha min lille dreng på 11 mdr. vil hverken spise eller drikke. Vi var til lægen i går hvor hun konstaterede at det var lungebetændelse Han fik noget flydende pencilin som han skal have 2 gange om dagen. Jeg kan slet ikke få ham til at drikke det og han vil jo heller ikke spise eller drikke andet, så kan jo ikke blande det op. Det eneste han vil er at sidde hos mig. Han er ikke slap men vil ingenting bare sidde og putte.
Det bekymre mig rigtig meget at han ikke vil indtage nogen form for væske. Ringer til lægen når de åbner her kl. 8:00.

Ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, er bare så frustreret og nervøs for der skal ske ham noget. Lægen sagde i går at lige nu så det fint ud (der drak han også væske), men hvis det blev værere, så skulle han måske indlægges.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Diana...

Åhh den stakkel. Har han stadig våde bleer?

Lucas har mave virus så han laver ikke andet end at skide tynd hele tiden og kaste op, han har ikke spist siden mandag aften og har drukket lidt men jeg synes det er så svært at finde ud af om det er nok fordi han jo hele tiden skider det ud og kaster op. Men jeg har lidt snakket med vagtlægen her til morgen at så længe de har bare lidt våde bleer så har de nok væske i kroppen for det er det overflødige de tisser ud.

God bedring til lille manden

Kram

Anmeld

28. januar 2010

Misjelle

Åh ha lille Lucas... håber ikke det er noget han skal døje med længe

Jeg synes at jeg kan lugte at der er tis i bleen, men kan ikke mærke det, de er så lette som fjer

Det er smadder svært at være mor når ens barn har det skidt, har selv lyst til at sætte mig ned at pive, men det hjælper jo ingenting

Anmeld

28. januar 2010

Diana...

Misjelle skriver:

Åh ha lille Lucas... håber ikke det er noget han skal døje med længe

Jeg synes at jeg kan lugte at der er tis i bleen, men kan ikke mærke det, de er så lette som fjer

Det er smadder svært at være mor når ens barn har det skidt, har selv lyst til at sætte mig ned at pive, men det hjælper jo ingenting

Oki ja så ville jeg nok ringe til lægen, For de kan jo god lugte lidt af tis selv om der ikk er noget.

Nej det overhoved ikke sjovt, jeg hader det os og Lucas han får nogen mavekramper tit og så skriger han bare og sparker og der bare intet man kan gøre jeg hader det. 

Anmeld

28. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stakkels lille Linus - det lyder bare ikke godt. Rigtig god ide, at ringe til lægen. Jeg håber, at han snart begynder, at drikke, så I ikke skal indlægges. Det gør ikke så meget, at de ikke rigtig spiser, men det er bare så vigtigt, at de drikker. Har du prøvet med lidt saftevand? Hvis børnene er syge og de ikke rigtig vil drikke giver vi dem som regel lidt saftevand - det glider lidt nemmere ned.

Luka havde dårlig mave i fredags og det var fin i weekenden. I mandags blev vi ringet hjem fra vs igen, at nu var den gal igen. Han har heldigvis ikke fået smittet Lina. Håber ikke, at hun får det når hun starter i vs på mandag.

Du må endelig lige komme med en update når du har talt med lægen.

Helbredende knus

Anmeld

28. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
DianaMoar skriver:

Åhh den stakkel. Har han stadig våde bleer?

Lucas har mave virus så han laver ikke andet end at skide tynd hele tiden og kaste op, han har ikke spist siden mandag aften og har drukket lidt men jeg synes det er så svært at finde ud af om det er nok fordi han jo hele tiden skider det ud og kaster op. Men jeg har lidt snakket med vagtlægen her til morgen at så længe de har bare lidt våde bleer så har de nok væske i kroppen for det er det overflødige de tisser ud.

God bedring til lille manden

Kram

Rigtig god bedring til stakkels Lucas. Det er bare ikke sjovt, at være syg. Jeg håber, at det snart går over, så I kan komme ud og lege i sneen

Anmeld

28. januar 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Stakkels lille Linus - det lyder bare ikke godt. Rigtig god ide, at ringe til lægen. Jeg håber, at han snart begynder, at drikke, så I ikke skal indlægges. Det gør ikke så meget, at de ikke rigtig spiser, men det er bare så vigtigt, at de drikker. Har du prøvet med lidt saftevand? Hvis børnene er syge og de ikke rigtig vil drikke giver vi dem som regel lidt saftevand - det glider lidt nemmere ned.

Luka havde dårlig mave i fredags og det var fin i weekenden. I mandags blev vi ringet hjem fra vs igen, at nu var den gal igen. Han har heldigvis ikke fået smittet Lina. Håber ikke, at hun får det når hun starter i vs på mandag.

Du må endelig lige komme med en update når du har talt med lægen.

Helbredende knus

Tusind tak Katja
Linus drak et lille glas her til morgen, så moren var rigtig glad Han spiste også lidt tynd havregrød, men kastede dog det hele op igen lidt efter. Fik dog lidt vand i ham igen.

Lægen synes at når jeg har kunne få vand i ham her til morgen, så skulle vi lige se tiden an nogle timer, så hun ringer senere i eftermiddag, medmindre jeg har ringet inden.

Lige nu har jeg lidt ro i kroppen igen, bare det han får lidt væske ned er jo godt. Han virker ok efter omstændighederne og har ikke feber. Lægen sagde at det dog kan skyldes pencilinen slår feberen ned.

Saftevand prøvede jeg med i går aftes og det ville han heller ikke have

Nu håber jeg bare det går fremad, han får nogle ordentlige hosteanfald og man kan bare se på ham det gør ondt, men alt slimen skal jo op på den ene eller den anden måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.