Hej piger,
Håber I vil hjælpe mig lidt, for kan ikke helt selv finde ud af det.. - skal til læge d. 3.2 og der vil jeg selvfølgelig spørge hende om det samme.. - men indtil da, kan I måske hjælpe mig på vej? 
Jeg er blevet meget øm i underlivet. Som om hele underlivet føles meget tungt ! Og det er som om det "presser" på min skede - indefra kan man sige, så det hele føles meget tungt også udefra. Jeg er 29+3 uger henne og jeg har taget næsten 8 kg på... da jeg var til jordemoder for 3 uger siden, skønnede hun at min dreng vejer 1300 gram, så han kan vel være nået at vokse siden.
Men er det normalt? For det meste er det "bare" meget ømt og kan godt være ubehageligt at gå.. - andre gange, især hvis jeg har siddet ned, så er det svært at "komme igang" fordi det bare gør ekstra meget nas i underlivet, pga denne ømhed.
Jeg mærker en del til ømheden, når jeg skal have bukser af og på og skal løfte benene.... - der kommer det især til gene
Jeg er sikker på, at det er noget indvendigt - ikke udvendigt (selvom det indimellem er så ømt at man kan komme i tvivl)
Er dette normalt? Jeg har forklaret det så godt jeg ku
Jeg er bekymret for det her bækkenløsning - jeg vil bare ikke have det. men ved ik om dette er noget derhenad, eller om det i virkeligheden er normalt og jeg "bare er højgravid" efterhånden
På forhånd mange tak
Anmeld