Ja, herhjemme fik vi sovet fra 00:50 - 02:33 .......god 1½ times tid.
Det burde da også være alt så rigeligt nok 
Det er hverken første, anden eller trejde gang, at jeg har måtte overgive mig til sidst, og stå op midt om natten med Celina, for så at smide hende i barnevognen klokken 7 om morgenen. Dérude sover hun godt!
Idag kæmpede vi en brag kamp for søvnen indtil klokken halv fire.
Men Bianca har jo også brug for en udhvilet forældre, så jeg forlod soveværelset med en alt for kvik baby, så farmand i det mindste kan få lidt søvn .....og Celina's kvikhed var til trods for, at hun var oppe igår aftes fra klokken 20:15 - 00:50 - Så hun VAR mega træt.
Jeg forstår det ikke rigtigt....
Bleen er tør, maven er fuld, der er kys og kram og alle gode grunde til at sove. Men hun vågner efter så kort tids søvn. WHY!!???
Jeg ved at der er 2 fortænder på vej i overmunden, men kan de VIRKELIG være årsagen til denne natte-tortur ??
Det skal dog også lige tilføjes, at Celina egentlig altid har været ret elendig til at sove om natten ...med mindre hun putter med mor.
Men der er nætter, hvor end mor-putteriet heller ikke kan gøre det.
Vi får besøg af SP'en hér til formiddag. Hun skal lave BOEL-test på Celina. Så må jeg jo høre hende ad, om der er fif eller forslag til, hvordan vi får Celina til at sove bedre og længere tid om natten. Det er jo som sagt ingen problem i barnevognen om dagen. Men om aftenen er hun sååå længe om at finde ro, og overgiver sig ikke efter flere timers forsøg, hvis jeg prøver at putte hende i egen seng for sig selv ...nej nej, hun VIL putte sammen med mor.
......Egentlig ved jeg godt, at det måske blot kræver noget standhaftighed fra min side - at jeg er vedholdende - og så vil hun vel til sidst forstå og lære at sove for sig selv (gid vi havde et værelse til hende, men det er ikke fikset endnu) .....akke ja.....
Men når først man ER oppe og igang, så går det jo alt sammen alligevel.
Men før elelr siden, så skal der andre boller på suppen. Dette fungerer jo heller ikke, når en dag min barsel slutter ...puha da da!
Lige til slut skal der da lige vedhæftes et par billeder af tyranen, som blev taget igår aftes, inden vi gik i seng.
GOD MORGEN TIL JER ALLE !!!!