Pussy Cuts - som Sidney Lee ville haft sagt det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

qp

Well... ja jeg spurgte "min ven" hvad han bedst kunne li af pussy cuts - altså... glat, hår, trimmet, stribe i midten el a.

Han svarede mig, at han syntes det afhang af kvinden. Nogle kvinder kan bære det ene og nogle det andet.

Den har jeg sgu egentlig aldrig tænkt over før - men det gav da stof til eftertanke.

Endvidere troede jeg, at ALLE mænd havde deres præferencer hvad angik "pussy cuts"....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

mariamiss6

tjah det er der sgu da noget om.... sådan har jeg da heller aldrig tænkt på det før... jeg tænkte da også at de enten kunne lide måtten, eller helst ville undvære den helt....

har altid synes at alle de der striber og hjerter og hvad de ellers finder på, var noget mærkeligt stads....

Anmeld

27. januar 2010

Sees

qp skriver:

Well... ja jeg spurgte "min ven" hvad han bedst kunne li af pussy cuts - altså... glat, hår, trimmet, stribe i midten el a.

Han svarede mig, at han syntes det afhang af kvinden. Nogle kvinder kan bære det ene og nogle det andet.

Den har jeg sgu egentlig aldrig tænkt over før - men det gav da stof til eftertanke.

Endvidere troede jeg, at ALLE mænd havde deres præferencer hvad angik "pussy cuts"....

Ej, det har jeg da aldrig tænkt over .. Men det er jo nok rigtig nok !
Jeg havde ellers en kæreste en gang der synes det var vildt sexet hvis jeg barberede et J for Johan, som han hed, dernede - Ikke noget jeg synes var vildt lækkert, men jeg gjorde det da, for hans skyld.

Anmeld

27. januar 2010

mariamiss6

MetteLetten skriver:

Jeg havde ellers en kæreste en gang der synes det var vildt sexet hvis jeg barberede et J for Johan, som han hed, dernede - Ikke noget jeg synes var vildt lækkert, men jeg gjorde det da, for hans skyld.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL dén har jeg godt nok aldrig hørt før.... vi må fandme have en mand på banen i denne her hehehe

Anmeld

27. januar 2010

qp

MetteLetten skriver:

LOOL!!   Ja den var go... tror jeg vil overraske ham med et M forneden!!! Hahaha

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Jeg blev også overrasket da jeg fandt ud af at der er meget forskel på hvor smukke sådan nogle er,....så måske er der dem der er smukkest pakket ind i hår...

Knus..

Anmeld

28. januar 2010

oo

jo men søde venner, er de fleste mænd - helt ærligt - ikke bare glade når de får fisse - hår eller ej?!

jeg kender vist nok kun een fyr der har en helt klar preference...det er så også ham der helst vil have blowjobs så langt nede i halsen på kvinden, at øjnene står ud af hovedet på hende

jeg er selv en måtte-dame og jeg vil også helst have en måtte-mand (hvilket jeg har fået). jeg får simpelthen direkte kvalme af en skaldet diller. jeg mener, for guds skyld, de er jo ikke ligefrem kønne sådan nogle!!

Anmeld

28. januar 2010

jillkolsbjerg

Tjuhl skriver:

jo men søde venner, er de fleste mænd - helt ærligt - ikke bare glade når de får fisse - hår eller ej?!

jeg kender vist nok kun een fyr der har en helt klar preference...det er så også ham der helst vil have blowjobs så langt nede i halsen på kvinden, at øjnene står ud af hovedet på hende

jeg er selv en måtte-dame og jeg vil også helst have en måtte-mand (hvilket jeg har fået). jeg får simpelthen direkte kvalme af en skaldet diller. jeg mener, for guds skyld, de er jo ikke ligefrem kønne sådan nogle!!

Hehehe....syntes du har den fedeste måde at beskrive ting på....eller rettere sagt......den måde du IKKE pakker tingene ind på.....jeg ler ofte når jeg læser dine svar til div indlæg.....;-) 

knus jill

Anmeld

28. januar 2010

Jules

Tjuhl skriver:

Looool

Anmeld

28. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Århhh jo, de er da meget søøøøde

Nok ikke lige en kommentar manden gider hører .. "Nårhh hvor er den nuttet"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.