Trist dag.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Bom

Hej Piger...

Ja jeg sys egentlig det har været lidt en lorte dag, pænt sagt....

Startede dagen med og tage til læge (25 ugers tjek), lille pigen har det fint, men min læge valgte og fuld tidssygemelde mig..  Puha sys der er mega længe til maj, tror virkelig at tiden bliver lang for mig...  Men grunden til min sygemelding er tiltagende bækkensmerter og voldsomme plukveer...

Ja så skulle vi så til begravelse ved vores kære nabo kl 11, det var en virkelig smuk begravelse... Men han er en mand som vi vil savne rigtig meget her på "heden", han var der altid når man havde brug for hjælp til et eller andet..  Men sys bare det var så hårdt og side der i kirken og tage afsked med et menneske som var så elsket af mange mennesker..

Da vi så sidder i forsamlingshuset bagefter, rejser min far sig for at sige et par ord om Valde (min far er en mand af meget få ord, når det gælder så'n noget) Min far siger så en masse pæne ord om Valde, og han runder så af med at sige, at Valde altid var en mand man kunne stole på, for han holdte altid hvad han lovede, men han havde ét løfte til min far, som han ikke holdte (her knækker filmen for min far), og det løfte var at Valde nok skulle komme og ryde "sne" omme ved os til sommer.. (Min far har ryddet sne omme ved dem hele vinteren pga at Valde var syg) Men Valde kommer jo desværre ikke til sommer...

Sidder her med tårer ned ad kinderne og ved egentlig ikke hvor jeg vil hen med det her...

Men Valde, jeg håber du har det godt hvor du er nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

lotte32

øv en rigtig skoddag  sender et og håber det snart bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.