Så har jeg fået Emil skrevet op til dp i dag til en plads tæt på os som muligt, selvom vi bor i byen er det sku svært når man ikke har bil pga den måde busserne køre på og man skal til skole osv 
Men nu har jeg sat mig for at vi skal have os en bil, bare en billig en der kan køre
så skal lige have sparet op et par mdr og så skal vi have en, så kan vi alle også få en bedre rytme end det vi har nu. Jeg møder først halv 9 om morgen men skal med bus 7.21 for at være der til tiden, og er der kl 8 så sidder jeg en halv time og glor, men passer ikke med en bus senere for så vil jeg komme 5 min for sent hver dag og det er heller ikke fedt. Så det er bare rigtig træls, pga det skal Emil afleveres kvart i 7 og det er altså tidligt.
Og havde nu lovet mig selv ikke at skrive om det da jeg ikke vil blive skuffet, men har været til jobsamtale om et job på 15 timer om ugen som er fordelt på 2 dage og de tager hensyn til skole og barn hvis det bliver mig og hvis jeg får det så skal vi også flytte i et rækkehus eller et lille hus. Og det skal være stor nok til os alle og til hvis vi skal have en unge mere.
Anmeld