Brug for hjælp her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Okay nu har jeg fået så meget afvide omkring hvordan og hvorledes ÆL testene dur.. Men er stadig lidt i tvivl  Er den positiv???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Kruse90

jeg vil sige ja
Hvad dag er du på idag i din cyklus??
Og kan i så se efter at komme ind og sexe

Anmeld

27. januar 2010

Mka

Det er lidt svært at se på billeder. Men hvis de næsten eller er lige tydlige er den posetiv

Anmeld

27. januar 2010

Lon1976

MaleneS skriver:

Okay nu har jeg fået så meget afvide omkring hvordan og hvorledes ÆL testene dur.. Men er stadig lidt i tvivl  Er den positiv???

Hej

Jeg har desværre ikke den store forstand på de test, men hvis det er meningen at der skal være 2 streger, så vil jeg sige ja  For en sikkerheds skyld, så ville jeg sige, at der skal hygges i aften - det skader da ihverfald ikke at prøve og så er det jo også dejligt

Jeg har selv ægløsningen nu (har dog ikke taget nogen test), så her SKAL der hygges hos os i aften  thi hi

Anmeld

27. januar 2010

FrkT

JA den er positiv. Den streg tættest på det store grønne felt er kontrolstregen, og teststregen er tydeligere end den ud fra det jeg kan se, så JA den er positiv.

Anmeld

27. januar 2010

tandbørsten

på det sidste billede er den i hver fald posiiv eller meget tæt på.

jeg ville hoppe på manden i dag, ta en ny i morgen som sikkert er bragende positiv og så sexe de næste par dage :-)

Krydser fingre for dig :-)

Anmeld

27. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Hehe tak piger skynder mind når jeg lige har skrevet det her..

Kruse: Jeg er på dag 29 i min cyklus, hvad med dig smukke?

Lon1976: Har heller ikke den store forstand, men har hørt at der tit er 2 streger uden den er positiv og at test stregen bae ikke må være tydligere end kontrolstregen (den der er tætest på det grønne)

Anmeld

27. januar 2010

Kruse90

MaleneS skriver:

Hehe tak piger skynder mind når jeg lige har skrevet det her..

Kruse: Jeg er på dag 29 i min cyklus, hvad med dig smukke?

Lon1976: Har heller ikke den store forstand, men har hørt at der tit er 2 streger uden den er positiv og at test stregen bae ikke må være tydligere end kontrolstregen (den der er tætest på det grønne)

er jeg også

Anmeld

27. januar 2010

Smilendesussi

Jeg synes også den ser meget positiv ud. Sådan så min også ud i morges og jeg er på dag 15 i min cyklus.

Så nu skal der hygges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.