Balsam hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Mama3

FrkLarsen skriver:

kan den købe hos de lokale supermarkeder eller skal man til en firsør og ha' fat i den? 

den skal købes hos frisøren eller på nettet der er den billiger ved ikk lige hvor meget og om det kan betale sig når fragt også skal betales. prøv at kigge her http://www.frisorshampoo.dk/Paul-Mitchell/Paul-Mitchell-Original.html

skriv lige til mig hvis du ender med at købe den på nette så skal jeg nok lige fortælle dig hvordan du bruger den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

betjenten

FrkLarsen skriver:

Hej piger.

Nu sidder jeg her efter et dejlig varmt bad og mærker lidt på mit hår!

Det er vådt (men føles knas tørt), jeg bruger sunsilk balsam men har simpelthen prøvet ALLE balsamer! og intet virker i mit 'garn' ? 

Jeg har langt mørkt hår med slangekrøller, og krøllerne gør jo at det kruser!

Har i brugt/bruger en skide god balsam som jeg måske kan blive glad for? 

Jeg har selv naturkrøller/kruset hår, og jeg synes den bedste balsam er Elvital Anti-Breakage hårkur...

Den er tit på tilbud i Netto og Fakta, til en 18-20 kr  Det er jo værd at tage med, hvis man som mig bruger en del...

Held og lykke med at finde en der passer til dit hår

Anmeld

27. januar 2010

Mka

køb dig en god kur hvis det ikke må være så dyrt så prøv sp fra wella der kan du også få balsam ( condition) super godt. Det kan du få hos frisøren.

Anmeld

27. januar 2010

Mka

eller en hårkur der hedder super 88 den koster omkring 110 kr, og den er også super god.

men personligt elsker jeg redken dyrt men det BEDSTE

Anmeld

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

FrkLarsen skriver:

Hej piger.

Nu sidder jeg her efter et dejlig varmt bad og mærker lidt på mit hår!

Det er vådt (men føles knas tørt), jeg bruger sunsilk balsam men har simpelthen prøvet ALLE balsamer! og intet virker i mit 'garn' ? 

Jeg har langt mørkt hår med slangekrøller, og krøllerne gør jo at det kruser!

Har i brugt/bruger en skide god balsam som jeg måske kan blive glad for? 

Jeg har også krøller og jeg bruger kun fruities (Staves?) det er det eneste der hjælper på mine krøller og de bliver såååh flotte bagefter også

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Ved godt at det er møg dyrt , MEN Redken udløser mirakler !

Anmeld

27. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Joico kan udvikle mirakler

det er lidt dyrt, men fantastisk..

Anmeld

27. januar 2010

FrkLarsen

Tak for alle jeres svar piger, hvor er i søde 

Jeg må prøve mig lidt frem med det i bruger 

Anmeld

27. januar 2010

SHERO

Mit hår har simpelthen været SÅ ødelagt, efter at ha farvet det mørkt i 4 år, og så fik jeg trukket farve ud og lavet lyse reflekser.. så mit hår var HØ... :-D

Har altid brugt elvital, men så prøvede jeg TREsemme, og behøver ikke længere en masse andre produkter end balsam og shampoo som jeg gjorde før (shine spray osv) det er HELT fantastisk...

oog billigt... :-D

Anmeld

27. januar 2010

MM1987

Ja nu er alle mærker snart nævnt, men jeg bruger Sebastian, men har også brugt redken og Kerastase (det er faktisk en mærke der er rigtig godt hvis håret har brug for pleje, og det kunne lyde som om dit har brug for det)....

Generelt kan jeg godt anbefale frisør shampoo, det er dyrt lige når man køber det, men det holder rigtig længe...da jeg havde langt hår havde jeg en shampoo og balsam i næsten 6 mdr...

Har engang hørt at der er silikone i de billige shampoer og det er derfor håret skinner lige når man bruger det, men det virker ikke på længere sigt og gør håret/hovedbunden fedtet...

Håber du finde en der kan gøre underværker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.