Hejsa med jer alle:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

ChatH

Hejsa, har lige fået en mail på minmave fra idamarie83 tak for den!!!

Hun spurgte om en lille update fra os

Tja men endelig er tingene vist ved at gå vores vej. der er nu ved at blive malet i den gamle del af vores hus og den nye del er ved at få tag på, men vejret gør det ikke nemt for os at lomme videre - og hvorfor skulle det også lige blive den koldeste vinter i 23 år i år????ja jeg spørger bare. Men vi holder humøret højt!! Selvom det til tider er svært.

Pigerne bliver alt for store og de elsker deres børnehave! det går bare så fint. jeg er stadig dagplejemor selvom jeg er blevet sygemeldt med min ryg. Grunden til dette er at VI VENTER EN LILLEBROR ELLER LILLESØSTER til august

Vi er bare så glade og glæder os helt vildt. der er kun en lille spire derinde denne gang og jeg tror det bliver en dreng, nu må vi se. Vi fik dog lige en grim forskrækkelse idag jeg blødte en lille smule da jeg var ude og tisse, men er netop vendt hjem fra hospitalet til en akut scanning. og babyen havde det fint derinde den vinkede flittigt til os så nu håber vi bare den bliver derinde men det mente hende scanningsdamen nu altså at den ville

Men ellers kan man se billeder af vores hus og sådan på vores hjemmeside www.123hjemmeside.dk/FamHeien

håber alle har det godt.

mange knus Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

TbCp

Hejsa

Hvor er det dejligt at høre lidt fra jer!!!

Har lige kigget billeder af skimmelsvamp-sagen på jeres hjemmeside. Hold da fast en omgang, kan sørme godt forstå det er noget der har tærret på kræfterne!!!!
Men nu går det da den rigtige vej!!!

Og stort tillykke med spiren i maven  

Anmeld

27. januar 2010

ChatH

Tak

Som nogen af vores venner siger:" hvis ikke i bliver skilt nu så bliver i aldrig skilt" tror de har ret, ha ha.

og tak, det er fantastisk at være gravid igen, til trods for alle de bekymringer det fører med sig

Anmeld

27. januar 2010

JustAnotherName

Jeg læste dit indlæg på NS.
Det er dejligt med et livstegn fra dig. Har savnet at høre fra dig og høre om pigerne.

TILLYKKE med det lille liv i mavsen. Hvor er det dog fantastisk.
Så sker der da også dejlige ting midt i alt det andet rod og kaos.

Håber du med tiden får mere og mere tid og overskud til at være med igen.
Der er virkelig kommet meget liv i snakken herinde.

Mange kram og tanker fra
Katrine, Bianca og Celina.

Anmeld

27. januar 2010

TbCp

Hov kom til at tænke på... bor i stadig hos dine forældre eller har i fået mulighed for at komme hjem igen?

Anmeld

27. januar 2010

Klitgaard

Dejligt det endelig lysner for jer og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

27. januar 2010

Ida.

Jaaaamen dér er du jo

Har ikke lige tid til at kigge på hjemmesiden - men vil helt sikkert gøre det en af dagene! Hvor lyder det bare til, at I har det fantastisk - og så med en lille spire i din mave...så er livet da ikke skønnere!!? Og hvor var det godt, at blødningen kun var en forskrækkelse - jeg var ude for sådan en lille blødning, da jeg ventede Annika...og det kunne da nok lige skabe bekymringer med det samme!! Hurra for skanninger

Dejligt at høre fra dig! Og som Katrine, så håber jeg snart, at du får lidt mere overskud til os - for som hun også skriver, så er der godt gang i snakkehovederne herinde

Anmeld

28. januar 2010

ChatH

Tak for hilsenerene, det er dejligt at man ikke er helt glemt

Og jo vil klart prøve at være lidt mere aktiv, nu er jeg jo sygemeldt så har nok lidt mere overskud til det.

Vi bor stadig hos mine forældre, men regner med at vi kommer hjem indenfor en månedstid.

Mange chatarina

Anmeld

28. januar 2010

Vinker

Skønt at høre fra dig

TILLYKKE med graviditeten

Anmeld

28. januar 2010

Ida.

Hold nu K*** for en omgang I er igennem med det hus!! Det ser jo helt vildt ud!!! Håber det viser sig, at I får noget godt ud af det i sidste ende - det ser i hvert fald ud til, at ex. badeværelset bliver superfedt!

Hatten af for at I kan overskue en graviditet midt i al det hudiæj (sejt ord i øvrigt )!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.