Hejsa, har lige fået en mail på minmave fra idamarie83
tak for den!!!
Hun spurgte om en lille update fra os
Tja men endelig er tingene vist ved at gå vores vej. der er nu ved at blive malet i den gamle del af vores hus og den nye del er ved at få tag på, men vejret gør det ikke nemt for os at lomme videre - og hvorfor skulle det også lige blive den koldeste vinter i 23 år i år????
ja jeg spørger bare. Men vi holder humøret højt!! Selvom det til tider er svært.
Pigerne bliver alt for store og de elsker deres børnehave! det går bare så fint. jeg er stadig dagplejemor selvom jeg er blevet sygemeldt med min ryg. Grunden til dette er at VI VENTER EN LILLEBROR ELLER LILLESØSTER til august
Vi er bare så glade og glæder os helt vildt. der er kun en lille spire derinde denne gang og jeg tror det bliver en dreng, nu må vi se
. Vi fik dog lige en grim forskrækkelse idag jeg blødte en lille smule da jeg var ude og tisse, men er netop vendt hjem fra hospitalet til en akut scanning. og babyen havde det fint derinde den vinkede flittigt til os
så nu håber vi bare den bliver derinde men det mente hende scanningsdamen nu altså at den ville
Men ellers kan man se billeder af vores hus og sådan på vores hjemmeside www.123hjemmeside.dk/FamHeien
håber alle har det godt.
mange knus Chatarina
Anmeld