Puhaaa på mosters store mave :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Smiler

Min "store" niece er ved blive ble-fri

Da min kæreste og jeg var hjemme ved mine forældre, var mine 2 niecer på besøg og den lille på 2,5 havde ikke ble på, da :"stor pige nu, moster" og "tisse og puha på lettet"

Michelle den stakkels, havde et lille uheld og vi måtte ud og vaskes og mindede hende på at sige til, når hun skulle tisse næste gang.. "jaja moster, skal nok..."

15 min. senere slår hun hovedet op i spisebordet og begynder at græde, jeg skynder mig hen og tager hende op og puster hende på panden, hvor der allerede var ved at være lidt hævet..

Michelle stoppe med at græde, kigger på mig og siger: "ups, puhaa på mosters store mave" og peger på min mave!!!!!

Hahahaha Jeg kigger ned og så har hun haft et "puha uheld" da hun slog hovedet og ja, da jeg tog hende op, kom det jo på min mave...

Tja, vi gik ud og vaskede OS BEGGE TO og fik nyt tøj på og fik en fin snak ud af det...

Det kan jo ske og hvad pokker, det kan da vaskes af igen

Ved ikke hvorfor jeg skriver det herinde, jeg synes bare det er lidt sødt!!

Stor pige, jah lige om lidt

Knus Sabrina/moster med den store mave 35+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Jules

Hihi...Sikke en sød lille historie... En god historie til en konfirmationssang Hehe... smiler...

Anmeld

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jules skriver:

Hihi...Sikke en sød lille historie... En god historie til en konfirmationssang Hehe... smiler...

Haha Ja, jeg glemmer det i hvert fald ikke! Og jeg skal nok få brugt det imod hende, når hun bliver ældre og bliver sååååh genert!!! Fx til hendes konfirmation Hehe, tak for tippet!!!

Anmeld

27. januar 2010

BOBS

synes også den er rigtig sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.