Stor mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

kimfrit

Hej Alle...

Jeg er pt. forventet alene mor til sommer, men jeg glæder mig så meget! jeg er idag gået ind i min 14 uge, og den lille mave titter allerede frem. Jeg glæder mig til ham eller hende er ude, så jeg kan holde ham/hende, men jeg ved sgu ikke om jeg glæder mig til den storer mave. Jeg havde inde min graviditet tabt næsten 15kg. og var blevet mit gamle tynde jeg, da jeg så 2 måneder henne i min graviditet fandt ud af at jeg var gravid. Er der andre som "frygter" at blive stor?  Ja, jeg ved det lyder underligt. Men jeg fanger allerede mig selv i at gennem den lille mave og nægte jeg bliver størrer selvom det selvfølgelig er naturligt!

Ville gerne hører hvad jeres mening, til jeres maver er ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Dictes mor

Jeg har aldrig været særlig begejstret for at skulle tage på, og har også haft det svært med at tage så meget på, men nu hvor jeg er ved at blive ret stor, gør det mig ikke så meget igen. Jeg regner med at det meste ryger af bagefter, og har derfor bestemt mig for ikke længere at bekymre mig om størrelsen i så høj grad som før, for det er jo bare en del af det hele. Hvis bare man spiser sundt og godt, så tror jeg ikke at det bliver så slemt bagefter.

Anmeld

27. januar 2010

NicosMor

kimfrit skriver:

Hej Alle...

Jeg er pt. forventet alene mor til sommer, men jeg glæder mig så meget! jeg er idag gået ind i min 14 uge, og den lille mave titter allerede frem. Jeg glæder mig til ham eller hende er ude, så jeg kan holde ham/hende, men jeg ved sgu ikke om jeg glæder mig til den storer mave. Jeg havde inde min graviditet tabt næsten 15kg. og var blevet mit gamle tynde jeg, da jeg så 2 måneder henne i min graviditet fandt ud af at jeg var gravid. Er der andre som "frygter" at blive stor?  Ja, jeg ved det lyder underligt. Men jeg fanger allerede mig selv i at gennem den lille mave og nægte jeg bliver størrer selvom det selvfølgelig er naturligt!

Ville gerne hører hvad jeres mening, til jeres maver er ?

Jeg tænkte ikke rigtig over dengang at jeg var bange for at få en stor mave, faktisk var det noget som jeg havde glædet mig længe til men jeg synes det gik for langsomt før man kunne se noget - jeg var faktisk helt omkring 20 uger henne før man kunne se noget på mig - før jeg blev gravid vejede jeg 47 kg og tog 23 kg på da jeg blev gravid, efter jeg havde født tabte jeg 30 kg indenfor 14 dage så det er ikke noget man skal gå og være bange for, bare fordi man ser nogen der er store bagefter også - det kan gå begge veje og det skal lige siges at jeg helt ærligt intet gjorde for at tabe mig bagefter. Jeg spiste meget pizza og burgere, sådan rigtig usundt fordi jeg var for træt til at lave mad, da jeg desværre fik et barn med kolik - alt sammen (og mere til) forsvandt helt af sig selv.

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Jeg nød det og spiste hvad jeg ville som gravid...nød jeg ikke skulle tænke på kroppen, men bare lade den være gravid...så tabte jeg mig igen efter jeg var færdig med amning, for at amme tog jeg også på af... så 30 kilo havde jeg lige at smide...

Knus Eva.

Anmeld

27. januar 2010

kimfrit

Det dejligt at hører alle jeres positive indlæg

Nu glæder jeg mig lidt mere til min mave bliver størrer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.