At blive forladt som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg er lidt over 4 mdr henne i min graviditet. For godt 14 dage siden valgte min så nu ex-kæreste, at gøre det forbi med mig. Han virker meget afklaret og ovenpå i forhold til situationen. Jeg derimod føler mig fuldstændig fortabt og er bare så ked af det og ved slet ikke hvad jeg skal stille op med mig selv. Hvis jeg kender ham ret, går der heller ikke længe før end han går ud og finder en ny kæreste, hvis han da ikke allerede er begyndt at date igen. Det synes jeg er meget svært at deale med, især når jeg ligesom er gravid med hans barn.

Jeg føler mig bare ret fortvivlet og ved slet ikke, hvordan jeg skal forholde mig til ham og hvordan jeg skal takle det at skulle have et barn med ham. For han vil stadig rigtig gerne være en del af barnets liv, når det kommer.  Hvordan ville I håndtere det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg er lidt over 4 mdr henne i min graviditet. For godt 14 dage siden valgte min så nu ex-kæreste, at gøre det forbi med mig. Han virker meget afklaret og ovenpå i forhold til situationen. Jeg derimod føler mig fuldstændig fortabt og er bare så ked af det og ved slet ikke hvad jeg skal stille op med mig selv. Hvis jeg kender ham ret, går der heller ikke længe før end han går ud og finder en ny kæreste, hvis han da ikke allerede er begyndt at date igen. Det synes jeg er meget svært at deale med, især når jeg ligesom er gravid med hans barn.

Jeg føler mig bare ret fortvivlet og ved slet ikke, hvordan jeg skal forholde mig til ham og hvordan jeg skal takle det at skulle have et barn med ham. For han vil stadig rigtig gerne være en del af barnets liv, når det kommer.  Hvordan ville I håndtere det ?

Kæmpe Trøstekram, Og Har virkeligt ondt af dig  !

Kan godt forstå du er fortvivlet, ked af det og sikkert os gal, Kan ikk råde dig til hva du skal gøre eller noget som helst for har aldrig selv stået i situationen, men ved jeg havde været vred

Men hvis han stadig gerne vil være en del af det hele, så sys jeg du skal lade ham være det, Det er trods alt jeres barn, Og Hvis han får en ny kæreste behøver hun jo ikk med til det hele, der må du jo sige at du kun vil have det er ham der kommer, og det må han acceptere

Håber virkelig du finde ud af noget

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes det lyder ekstremt hårdt! Det er rigtig hårdt at gå igennem en graviditet og jeg kan kun forestille mig hvor overvældende det må føles at skulle gå igennem en alene. Jeg krydser fingre for at du har et rigtig godt netværk, gode veninder og en god familie som kan støtte dig. Og så kan du alledage læsse af herinde!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.