Laura skal starte i dagpleje højst sandsynligt til 1 aug.. Før jul fandt jeg et opslag i Netto omkring en nystartet privat dagpleje. Hun havde nogle gode ideer om hvordan det skulle fungere. Og vi synes begge både Thomas og jeg at det lød rigtig tiltalende. Vi var så og besøge hende i sidste uge.. Hun har ingen børn endnu, legeværelset var ikke lavet, haven var ikke lavet, og der var som sagt ingen børn tilmeldt endnu. Vi snakkede lidt frem og tilbage og hun sagde at hvis der ikke kom min. 2 børn kunne det ikke køre rundt.. Vi sagde til hende at vi regnede bestemt godt med at hun kunne regne med os. Det skal siges at hun er uddannet Social og sundhedshjælper, har ingen børn selv, men har arbejdet ved en privat dagplejer. Jeg har kort varigt for nogle år siden arbejdet med hende en enkelt vagt.
MEN!
Nu er jeg bare kommet SÅ meget i tvivl, jeg blir lidt bekymret over at der ingen børn har meldt sig. Jeg ved godt der er længe til aug mrd. Men da jeg lider meget af planlægningsstress! Jeg vil enormt gerne vide at der er en plads til hende. Og at vi ikke står i juni mrd f.eks. og får at vide at hun ikke starter op alligevel. Det vil jeg blive RET træt af. Ren kørselsmæssigt ligger hun noget af en omvej for både når jeg og min mand skal på arbejde. Det drejer sig ca omkring 3-4 km hver vej. Det bekymre mig lidt at hun intet har indrettet endnu, der er ingen aftaler med andre dagplejere omkring legestue osv. Der er ingen legeplads i nærheden, de vil dog have et gyngestativ og rutchebanen i haven.
What to do??? Kan jeg godt tillade mig at skrive til hende at vi har snakket frem og tilbage herhjemme og er blevet enige om at selvom det lyder rigtig godt det hun kan tilbyde, at usikkerheden simpelthen er for stor? Nu hvor vi mere eller mindre har sagt OK til hende?
Ihh, jeg hader at være bussemand! Sorry det blev langt.. 
Anmeld