akupunktur behandling idag:o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Kruse90

Caroline86 skriver:

vi hepper, skat!

synes det er så godt I tog springet og fik tid til dig!!!

Så håber vi at det virker ligeså hurtigt som han sagde!

Gætter på du smider en sms når du er færdig!?

kram

tak skat.
Er jeg glad for.

Du har gættet HELT rigtig skat

Ellers ringer jeg hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Kruse90

Så er jeg kommet hjem og plantet mig på sofaen

Lige en opdatering på mit akupunktur besøg.

,,Nej hvor var det dejligt, rigtig afslappende, og virkelig sød mand ham peter werge.''

Jeg blev taget rigtig godt i mod, og følte mig tryg i hans selvskab med det samme, hvilket bare gør oplevelsen vidunerlig.

Er spændt på om det hjælper, Han siger at satsen er meget høj
Så der skulle være store chancer for en graviditet
Hvis ikke skulle Jans sæd testes og så kunne han også hjælpe ham hvis den ikke var i helt tip top

Skal afsted igen på onsdag kl. 15.00.

Glæder mig allerede.

en lettet carina
Som ny har nyt håb på at få en 2010 bebs

Anmeld

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Sikke en dejlig nyhed, søde!!!! Håber det hjælper jer

Kæmpe

Anmeld

27. januar 2010

Kruse90

Sabrina17 skriver:

Sikke en dejlig nyhed, søde!!!! Håber det hjælper jer

Kæmpe

ja håber jeg virkelig også

Anmeld

27. januar 2010

silden85

hvad koster så noget?

Anmeld

28. januar 2010

Kruse90

silden85 skriver:

hvad koster så noget?

jeg går hos Peter Werge i randers, som har speciale i barnløshed.
Giver 400 pr. behandling.

Anmeld

31. januar 2010

Pocha

Vil lige fortælle at vi har prøvet i næsten 2 år med at blive gravide med vores anden barn, og var blevet instillet hos en gynækolog og skulle til og i gang med noget behandling. Så blev han desværre sygemeldt i hele januar måned, og så må man jo bare vente.

Så tænkte jeg at man kunne jo også prøve noget alternativt, så jeg bestilte tid hos en akupunktør, og jeg var der en gang inden ægløsning og en gang efter, og nu står jeg altså med en (godt nok meget svag) men dog positiv test i hånden. Tør dog stadig ikke håbe alt for meget, for er kun 3+5 ifølge beregningerne, men lige nu er den der i hvert falt.

Knus Rikke

Anmeld

31. januar 2010

Kruse90

rln1974 skriver:

Vil lige fortælle at vi har prøvet i næsten 2 år med at blive gravide med vores anden barn, og var blevet instillet hos en gynækolog og skulle til og i gang med noget behandling. Så blev han desværre sygemeldt i hele januar måned, og så må man jo bare vente.

Så tænkte jeg at man kunne jo også prøve noget alternativt, så jeg bestilte tid hos en akupunktør, og jeg var der en gang inden ægløsning og en gang efter, og nu står jeg altså med en (godt nok meget svag) men dog positiv test i hånden. Tør dog stadig ikke håbe alt for meget, for er kun 3+5 ifølge beregningerne, men lige nu er den der i hvert falt.

Knus Rikke

ej hvor fantastisk
det er en glædelig nyhed
giver da også lidt mere håb.

Hvor gik du til det henne?

Og hvor fik du sat nåle i??

Anmeld

1. februar 2010

Pocha

Pu ha, jeg fik sat mange nåle i, for jeg havde lidt bronkitis på det tispunkt, og det satte hun også nåle i for og jeg døjer med noget tinitus, og det satte hun også nåle i for, så hvad der lige vedrørte det med fertiliteten ved jeg ikke

I dag er jeg så 3+6 og stadig ingen mens, og positiv test i morges, som var en anelse mere tydelig. (det kunne min kæreste også se)

Jeg gik hos en der hedder Gitte Ebbesen i Odense.

Jeg krydser ringre for dig

Knus Rikke

Anmeld

1. februar 2010

Kruse90

rln1974 skriver:

Pu ha, jeg fik sat mange nåle i, for jeg havde lidt bronkitis på det tispunkt, og det satte hun også nåle i for og jeg døjer med noget tinitus, og det satte hun også nåle i for, så hvad der lige vedrørte det med fertiliteten ved jeg ikke

I dag er jeg så 3+6 og stadig ingen mens, og positiv test i morges, som var en anelse mere tydelig. (det kunne min kæreste også se)

Jeg gik hos en der hedder Gitte Ebbesen i Odense.

Jeg krydser ringre for dig

Knus Rikke

okay

ihh hvor jeg dog inderlig håber
Dejligt at den er postitiv
mon ikke bebs blir i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.