Støttesang... Haiti....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Mira0911

Ved ikke om den er blevet oprettet herinde før... Så den lige på tv2...

Skrøbeligt Fundament

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Honningblomst

Den er vanvittig dårlig, synes jeg.....men hvad, så får de kendte også dulmet samvittigheden...

Anmeld

27. januar 2010

FruPudderkvast

Eva skriver:

Den er vanvittig dårlig, synes jeg.....men hvad, så får de kendte også dulmet samvittigheden...

Enig! Havde ikke hørt den før, men hold da op en møgsang..

Anmeld

27. januar 2010

Muffinmus

Enig, synes den er ret ringe må jeg n0k indrømme...den sidste var lidt bedre. ville ikke selv eje den sang for sangens skyld.

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

MariaE skriver:

Enig, synes den er ret ringe må jeg n0k indrømme...den sidste var lidt bedre. ville ikke selv eje den sang for sangens skyld.

Nej vel...men så vil jeg hellere betale penge til Haiti for at slippe for at høre den sang, men altså så ringe som den er, så kan de få mange penge ind på den måde også..

Anmeld

27. januar 2010

oo

de får sunget om lynnedslag, sort uheld, regnvejr og jeg ved ikke hvad, men altså IKKE om jordskælv...det er sgu da sjovt!! skrøbeligt fundament er jo ellers lige til en jordskælvssang.

og christ, så skal man liiiige promovere sig selv, ved at understrege, at man ikke BARE drikker the, men CHAIthe - er det nu også det vigtigste at få gjort opmærksom på i den her anledning

nej, jeg er enig med jer andre, den stinker!

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

de får sunget om lynnedslag, sort uheld, regnvejr og jeg ved ikke hvad, men altså IKKE om jordskælv...det er sgu da sjovt!! skrøbeligt fundament er jo ellers lige til en jordskælvssang.

og christ, så skal man liiiige promovere sig selv, ved at understrege, at man ikke BARE drikker the, men CHAIthe - er det nu også det vigtigste at få gjort opmærksom på i den her anledning

nej, jeg er enig med jer andre, den stinker!

LIGE NETOP, den med teen fik også mig til at krumme min froststive tæer....øv altså...det virker sørme ikke som om grundlaget der er i orden...mon det er det fundament der er usikkert og skrøbeligt...grunden til at være med i sengen og det de "kendte" vil have ud af den?

Mon ikke de kunne give lige så meget med nogle koncerter hvor alt gik til formålet? og så slap vi for at høre musik som bare ikke er godt...

Knus..

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Jeg havde tænkt jeg ikke gad at høre den. Bare det man har set i nyhederne har virket usmageligt. Netop ikke en tekst der handler særlig meget om Haiti eller jordskælv, i de glimt jeg har hørt.

Men efter jeres kommentarer, så må jeg næsten lige lure, hvad det er for noget crap!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.