Retten :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jeg hader ikke min x, har jeg aldrig gjort....jeg er ligeglad med ham, har slet ingen følelser for ham, hverken dumme eller gode.

Han mister hver dag, jeppe har mistet og der er ingen vej tilbage...man tager ikke først og smider børn væk og så kommer igen...så når Jeppe er 18 år kan han komme, men ville ikke lukke ham ind nu...men det ved jeg også at Jeppe ikke ville gide.

Faktisk var hans far skraldemand her på et tidspunkt og jeg snakkede med ham imens jeppe stod og kikkede og han anede ikke hvem manden var.. sjovt...mærkeligt...det var ikke drømmen dengang vi fik ham,

Drømmen er vel altid at man får den kernefamilie som alle drømmer om...

Min søn ved heller ikke at det er hans far.. Jeg gør absolut intet ud af at vise ham billeder og fortælle om ham. derimod viser jeg hvor meget jeg elsker ham og giver ham alt det tryghed han har behov for.
Jeg er ægte baby.dk nørd, og følger godt med herinde og har lært meget om mor-rollen. Det er kun fedt at få andres syn.

Nu praktisere vi også sammensovning, fordi det gør ham mere tryg
Alt for min knægt

Har jeppe set sin far da han var mindre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Drømmen er vel altid at man får den kernefamilie som alle drømmer om...

Min søn ved heller ikke at det er hans far.. Jeg gør absolut intet ud af at vise ham billeder og fortælle om ham. derimod viser jeg hvor meget jeg elsker ham og giver ham alt det tryghed han har behov for.
Jeg er ægte baby.dk nørd, og følger godt med herinde og har lært meget om mor-rollen. Det er kun fedt at få andres syn.

Nu praktisere vi også sammensovning, fordi det gør ham mere tryg
Alt for min knægt

Har jeppe set sin far da han var mindre?

ihh,...det lyder dejligt at andre samsover...det er nemlig en virkelig tryg måde at bruge alle de sovetimer på.. og ikke mindst at vågne op sammen...

jeppe var et år da vi gik fra hinanden og så så han sin far lidt og intet fast til han var tre år...så det er 10 år siden, men Jeppe husker intet...

Knus..

Anmeld

27. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

ihh,...det lyder dejligt at andre samsover...det er nemlig en virkelig tryg måde at bruge alle de sovetimer på.. og ikke mindst at vågne op sammen...

jeppe var et år da vi gik fra hinanden og så så han sin far lidt og intet fast til han var tre år...så det er 10 år siden, men Jeppe husker intet...

Knus..

Okay, det er rart at vide lidt om om de husker deres "far". Min søn har ikke set sin far i 9 mdr nu, han var et halvt år da vi gik fra hinanden.

Det er fantastisk at sove sammen med ham.. Det giver både ham og jeg en større følelse af tryghed. Han var på overnatning hos hans mormor en enkel nat, og gud hvor jeg savnede hans fødder i hovedet og hans små hænder i mine

Har endelig fået humøret op... Baby.dk er sgu uundværlig!

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Okay, det er rart at vide lidt om om de husker deres "far". Min søn har ikke set sin far i 9 mdr nu, han var et halvt år da vi gik fra hinanden.

Det er fantastisk at sove sammen med ham.. Det giver både ham og jeg en større følelse af tryghed. Han var på overnatning hos hans mormor en enkel nat, og gud hvor jeg savnede hans fødder i hovedet og hans små hænder i mine

Har endelig fået humøret op... Baby.dk er sgu uundværlig!

Hor skønt at du er i bedre humør...livet er gså dejligt og fuld af muligheder, ikke..

Og ja, smu fusser i hovedet...dejligt...

Knus..

Anmeld

27. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hor skønt at du er i bedre humør...livet er gså dejligt og fuld af muligheder, ikke..

Og ja, smu fusser i hovedet...dejligt...

Knus..

Det er det nemli

Mange tak for de ord og støtte.. Nu vil jeg finde gulvspanden frem, skruge op for musikken, pille havre grynen ud af morgenhåret og gøre lidt herhjemme!

Knus..

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Det er det nemli

Mange tak for de ord og støtte.. Nu vil jeg finde gulvspanden frem, skruge op for musikken, pille havre grynen ud af morgenhåret og gøre lidt herhjemme!

Knus..

Lyder hyggeligt.... og velbekomme du...

Rigtig dejlig dag...

stort knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.