Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har fødselsdag på mandag..........................og jeg har købt en KÆMPE overraskelse til ham.
Et kurophold på comwell kolding. Ja, ja........................nemlig, sådan et som Rikke har været på med gemalen, sidste weekend. Godt at man lige kan få tingene testet, inden man selv begiver sig ud i sådan et køb. Men, men, men...................nu skal vi så bare finde ud af hvornår vi vil afsted, og have afsat ungerne. Og det bli'r jo nemt, nu hvor jeg ikke ammer mere............
Uhhhhh........................det skal blive godt for os.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med din jan og sikke da overraskelse han får sig der , håber i får jer en rigtig skøn tur
Har fødselsdag på mandag..........................og jeg har købt en KÆMPE overraskelse til ham. Et kurophold på comwell kolding. Ja, ja........................nemlig, sådan et som Rikke har været på med gemalen, sidste weekend. Godt at man lige kan få tingene testet, inden man selv begiver sig ud i sådan et køb. Men, men, men...................nu skal vi så bare finde ud af hvornår vi vil afsted, og have afsat ungerne. Og det bli'r jo nemt, nu hvor jeg ikke ammer mere............ Uhhhhh........................det skal blive godt for os.
Jaaaaaah Fantastisk Mette Iiih ja det blir helt sikkert godt for jer. Nu håber jeg bare at I blir lige så tilfredse som vi var Men fint nok at vi liiiige kunne være en slags testpersoner haha. Vi vil også gerne afsted igen, men vi må nøjes for på mandag tar vi jo en tur i badestuen sammen med vores vennepar
Skal I så ha den samme behandling som vi fik - bodysaltscrub eller er det ikke bestemt endnu ? Jeg har stadig en rest af den lotion man fik med hjem og uuuh den dufter bare så godt!
Ja det er jo både godt og skidt at Ida ikke vil ammes mere
Er spændt på at høre hvad Jan siger til gaven
Tillykke med mande. Det lyder til at være en super god gave, sikke glad han bliver.
tillykke til Jan og hurra og længe leve for hans skønne hustru!
Sikke en lækker gave Mette
Må jeg låne dig som kone til min fødselsdag Tager gerne dig med...Hihi...Fnis
Anna-jonas skriver: Har fødselsdag på mandag..........................og jeg har købt en KÆMPE overraskelse til ham. Et kurophold på comwell kolding. Ja, ja........................nemlig, sådan et som Rikke har været på med gemalen, sidste weekend. Godt at man lige kan få tingene testet, inden man selv begiver sig ud i sådan et køb. Men, men, men...................nu skal vi så bare finde ud af hvornår vi vil afsted, og have afsat ungerne. Og det bli'r jo nemt, nu hvor jeg ikke ammer mere............ Uhhhhh........................det skal blive godt for os.
Jamen for pokker, det trænger i dælme da også til!!!!!
Nyyyyd det!!!
God til jer og tillykke med manden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128