Min elskede Jan...............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

anna-jonas

Har fødselsdag på mandag..........................og jeg har købt en KÆMPE overraskelse til ham.

Et kurophold på comwell kolding. Ja, ja........................nemlig, sådan et som Rikke har været på med gemalen, sidste weekend. Godt at man lige kan få tingene testet, inden man selv begiver sig ud i sådan et køb. Men, men, men...................nu skal vi så bare finde ud af hvornår vi vil afsted, og have afsat ungerne. Og det bli'r jo nemt, nu hvor jeg ikke ammer mere............

Uhhhhh........................det skal blive godt for os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Klitgaard

Tillykke med din jan og sikke da overraskelse han får sig der , håber i får jer en rigtig skøn tur

Anmeld

27. januar 2010

Vinker

Har fødselsdag på mandag..........................og jeg har købt en KÆMPE overraskelse til ham.

Et kurophold på comwell kolding. Ja, ja........................nemlig, sådan et som Rikke har været på med gemalen, sidste weekend. Godt at man lige kan få tingene testet, inden man selv begiver sig ud i sådan et køb. Men, men, men...................nu skal vi så bare finde ud af hvornår vi vil afsted, og have afsat ungerne. Og det bli'r jo nemt, nu hvor jeg ikke ammer mere............

Jaaaaaah Fantastisk Mette  Iiih ja det blir helt sikkert godt for jer. Nu håber jeg bare at I blir lige så tilfredse som vi var  Men fint nok at vi liiiige kunne være en slags testpersoner haha. Vi vil også gerne afsted igen, men vi må nøjes for på mandag tar vi jo en tur i badestuen sammen med vores vennepar

Skal I så ha den samme behandling som vi fik - bodysaltscrub eller er det ikke bestemt endnu ? Jeg har stadig en rest af den lotion man fik med hjem og uuuh den dufter bare så godt!

Ja det er jo både godt og skidt at Ida ikke vil ammes mere

Er spændt på at høre hvad Jan siger til gaven

Anmeld

27. januar 2010

lion

Tillykke med mande. Det lyder til at være en super god gave, sikke glad han bliver.

Anmeld

27. januar 2010

oo

tillykke til Jan og hurra og længe leve for hans skønne hustru!

Anmeld

27. januar 2010

Jules

Sikke en lækker gave Mette

Må jeg låne dig som kone til min fødselsdag Tager gerne dig med...Hihi...Fnis

Anmeld

27. januar 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Jamen for pokker, det trænger i dælme da også til!!!!!

Anmeld

27. januar 2010

Bondepigen

Nyyyyd det!!!

Anmeld

27. januar 2010

MORJESPERSEN

God til jer og tillykke med manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.