Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da mine børns far desværre er død, kan jeg godt mangle en far at dele store ting med nogle gange
MEN så har jeg jo min dejlige kæreste, som bare gjorde mig SÅ glad i går!
Min datter skal være får i et teaterstykke på hendes skole i morgen og i går spurgte jeg så min kæreste, om han ville med i teateret hvilket han gerne ville. Da han fandt ud af hvad det gik ud på udbrød han glad "Ej hvad! Det er første gang jeg skal med til sådan noget som forælder -det bliver da SÅ stort! " ...en rigtig far kunne umuligt have reageret bedre, så jeg er en lykkelig mor i dag ...mine børn har ganske vist ikke en far, men de har verdens dejligste Thomas
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Swips.. skriver: Da mine børns far desværre er død, kan jeg godt mangle en far at dele store ting med nogle gange MEN så har jeg jo min dejlige kæreste, som bare gjorde mig SÅ glad i går! Min datter skal være får i et teaterstykke på hendes skole i morgen og i går spurgte jeg så min kæreste, om han ville med i teateret hvilket han gerne ville. Da han fandt ud af hvad det gik ud på udbrød han glad "Ej hvad! Det er første gang jeg skal med til sådan noget som forælder -det bliver da SÅ stort! " ...en rigtig far kunne umuligt have reageret bedre, så jeg er en lykkelig mor i dag ...mine børn har ganske vist ikke en far, men de har verdens dejligste Thomas
Dejligt...sådan var og har min x også og har altid været ved min den store...men altså, jeg ville heller ikke kunne leve med mindre...går man ind til børn, så er man der dælme for dem...(derfor jeg ikke gider en kæreste med børn..
Håber i får en skøn aften...
Knus..
Nåååå hvor er han god.... Han har da lige gjort sig fortjent til en fars-dags-gave med den reaktion
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128