Ja der er godt nok længe til, men glæder mig så meget
Vi skal for første gang udenlands efter vi har fået børn , og nu er børnene !0 , 7 og 2 år og 9 mdr
Vi skal til italien i 12 dage det bliver så godt vi skal bo i en ferie lejlighed med dejlige børnevenlige swimmingpools til og tæt ved lækker strand .det bliver en total badeferie lige noget for mine unger.
Rejsen derned foregår i bus ,det er ikke med et rejse/bus selvskab men noget privat arrangeseret , Der er en masse her fra området hvor vi bor der har været afsted på den måde i 10 år , det er faktisk ene børnefamilier der skal af sted og vi skal bo samme sted altså i hver vores lejlighed . vi kender mange af dem der skal med . Idas bedste veninde skal med
hendes forældre er med til at arrangesere det , min søster og svogernog deres 3 børn skal med , ja vi kender også flere børnefamilier der skal med .
idas bedste venindes forældre har de sidste 2 år prøvet at overtale os til at tage med , Det er så suverent for børnene de leger bader oghygger sig så meget. men vi har ikke haft råd de andre år og synes også oskar har været for lille . Men nu skal vi afsted og vi glæder os allesammen så meget .
Tænker i ligesom mig allerede på sol og sommer og har i også allerede ferieplaner.
Knus Rikke
Anmeld