Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Klitgaard

Ja der er godt nok længe til, men glæder mig så meget

Vi skal for første gang udenlands efter vi har fået børn , og nu er børnene !0 , 7 og 2 år og 9 mdr

Vi skal til italien i 12 dage det bliver så godt vi skal bo i en ferie lejlighed med dejlige børnevenlige swimmingpools til og tæt ved lækker strand .det bliver en total badeferie lige noget for mine unger.

Rejsen derned foregår i bus ,det er ikke med et rejse/bus selvskab men noget privat arrangeseret , Der er en masse her fra området hvor vi bor der har været afsted på den måde i 10 år , det er faktisk ene børnefamilier der skal af sted og vi skal bo samme sted altså i hver vores lejlighed . vi kender mange af dem der skal med . Idas bedste veninde skal med hendes forældre er med til at arrangesere det , min søster og svogernog deres 3 børn skal med , ja vi kender også flere børnefamilier der skal med .

idas bedste venindes forældre har de sidste 2 år prøvet at overtale os til at tage med , Det er så suverent for børnene de leger bader oghygger sig så meget. men vi har ikke haft råd de andre år og synes også oskar har været for lille . Men nu skal vi afsted og vi glæder os allesammen så meget .

Tænker i ligesom mig allerede på sol og sommer og har i også allerede ferieplaner.

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Klitgaard

Er det kun mig der allerede tænke på sommerferie der er godt nok også længe til

Anmeld

29. januar 2010

anna-jonas

Jeg ville ønske at vi skulle på sådan en tur..................men igen i år, tror jeg ikke det bliver til sommerferie for os. Vi skal have bygget til huset her i foråret, forhåbentlig. Så økonomien er stram, og det gør det ikke bedre at jeg ikke ved hvordan min arbejdssituation ser ud. Vi venter stadig på en visitationskonference, hvor der skal findes ud af, hvor Ida skal placeres, og om jeg evt. kan få orlov i 6 mdr. med fuld lønkompensation.

Men jeg ville dælme gerne afsted, og opleve noget andet. Måske bliver det til en lille tur til Lalandia eller Jesperhus. Satser på at vi får en KANON sommer herhjemme.

God ferie til jer, Rikke.( hvilket kan oversættes til at jeg ønsker jer masser af sol, øl, fest, romantik, god mad, kys, musik og ikke mindst 3 englebørn)

Anmeld

29. januar 2010

Klitgaard

Tak mette håber ferien bliver som du ønker os

håber i får en dejlig ferie med et fantastisk vejr herhjemme

Anmeld

29. januar 2010

ChatH

Ihhh hvor lyder det bare fedt.

Vores sommerferie, bliver hjemme iår, vi har bygget hus samt at jeg har termin den 26 august, så jeg er nok en ordentlig hval der render rundt til sommer.

Men vi har snakket om et par dage til lalandia for at pigerne kommer lidt afsted eller en tur til pipiland! Nu må vi se.

rigtig god ferie.

chatarina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.