Jeg havde en veninde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige og skrive som ano, da jeg ikke aner hvem der kigger med herinde.

Da jeg var under uddannelse, fik en en rigtig god veninde. Faktisk så har jeg ikke rigtig haft tætte veninder i mange år, så derfor var jeg rigtig glad.

Da vi var igang med vores afsluttende projekt sås vi tit, og spiste tit middag sammen med vores mænner og børn. Vi kunne tale om alle ting, og det var skide rart endelig at have fundet en man var på bølgelængde med.

Den dag vi sluttede vores uddannelse hoildt hun en tale i klassen.. Hun fremhævede mig, og fortalte hvor meget jeg betød for hende som veninde, og at hun mente det var skæbne at vi var komme i samme  klasse.. Vi vrælede begge to, og helt ærligt jeg var sgu så pisse glad. Igen fordi det med veninder ikke rigtig har været mig..

Efter vi er færdige med vores uddannelse, ses vi mindre, men nu arbejder vi jo også begge, og har børn og familie..

Pludselig her i november fortælle hun mig så at hun og manden skal skilles..Jeg bliver meget overrasket, for det har hun ikke snakket om overhovedet. Men det er også bare noget hun lige har fundet ud af. Jeg siger at jeg jo var der hvis hun havde behov for at snakke, men jeg får så bare at vide at hun har dem hun skal snakke med!!

Nu er vi så i slutningen af januar og jeg hører intet fra hende. Jeg skriver engang imellem, men hun svarer sjældent, hun fortæller mig at hun har meget travlt, men at være alene med børn hver anden uge og aftenarbejde. Og det er sgu fair nok. Men bare en samtale i telefonen engang imellem ville være hyggeligt.

Min mand ses så med hendes kommende X. Vi kan rigtig godt lide ham, og har ingen planer om at stoppe med og se ham bare fordi de skal skilles.

Nå, men han kan så fortælle at min veninde har fået sig en ny kæreste, og det havde hun i øvrigt allerede 14 dage efter hun havde fortalt hun ville skilles.!! En fyr på 22. Min veninde bliver 30 her snart. OG nej jeg har IKKE noget imod kvinder er ældre end manden.. Men hun har altsi fortalt at unge fyre ikke var hende og hun skulle have en der var meget ældre.. Han fortæller også at min veninde åbenbart er af den støbning at når hun starter nyt job så udskifter hun alle sine venner.

Grunden til jeg skirver dette her er fordi. Jeg undre mig krafteddermame over at hun står og holder en meget personlig og følelsesladende tale, hvis hun er så falsk en person.

Jeg er blevet trådt på RIGTIG mange gange i mit liv, så derfor har jeg svært ved og lukke folk tæt ind, og denne situatuion gør det sgu ikke nemmere.

Jeg har så besluttet mig for at hun mildest talt kan rende mig!!

Er det er en overreaktion fra min side??

Oder was.. Hvad ville i have gjort??

Kh .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Honningblomst

Hvis jeg var dig ville jeg skrive til hende ind imellem...sige at du er der for hende når hun har brug for det og at du godt kan forstå det er en hård tid hun er igennem.

Alt det du hører fra anden hånd og da endda fra en nok bitter x-mand det skal du virkelig slet ikke lytte til, det fortæller intet om hvad der virkelig sker eller er sandt.

Din veninde er lige nu igennem en stor krise, det er virkelig hårdt at blive skilt også selvom det udadtil ser ud til man bare kører afsted...det ydre bruger man en del energi på at opretholde.

Jeg har selv den skønneste veninde og hun har nu i over et år nærmest ikke været eksisterende...jeg har skrevet en masse og hun har ikke svaret mange gange af de mange, mange gange jeg har skrevet.

veninder er dem der er der i tykt og tyndt også når det er sådan at man står lidt i baggrunden for en tid, så tror jeg på man er et trygt net fordi de ved man er der.

Så hvis og fortæl hende tit at du elsker hende og er der for hende...så skal hun nok komme frem igen og gør hun ikke, så har du gjort det du kunne...men hvorfor skulle hun ikke komme igen...du er så tæt på hende, lyder det til og det kan virkelig være svært at rumme de mennesker når alt er kaos indeni. sådan havde jeg det også og min veninde var der bagefter...

Knus..

Anmeld

27. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg skrive til hende ind imellem...sige at du er der for hende når hun har brug for det og at du godt kan forstå det er en hård tid hun er igennem.

Alt det du hører fra anden hånd og da endda fra en nok bitter x-mand det skal du virkelig slet ikke lytte til, det fortæller intet om hvad der virkelig sker eller er sandt.

Din veninde er lige nu igennem en stor krise, det er virkelig hårdt at blive skilt også selvom det udadtil ser ud til man bare kører afsted...det ydre bruger man en del energi på at opretholde.

Jeg har selv den skønneste veninde og hun har nu i over et år nærmest ikke været eksisterende...jeg har skrevet en masse og hun har ikke svaret mange gange af de mange, mange gange jeg har skrevet.

veninder er dem der er der i tykt og tyndt også når det er sådan at man står lidt i baggrunden for en tid, så tror jeg på man er et trygt net fordi de ved man er der.

Så hvis og fortæl hende tit at du elsker hende og er der for hende...så skal hun nok komme frem igen og gør hun ikke, så har du gjort det du kunne...men hvorfor skulle hun ikke komme igen...du er så tæt på hende, lyder det til og det kan virkelig være svært at rumme de mennesker når alt er kaos indeni. sådan havde jeg det også og min veninde var der bagefter...

Knus..

Hej smukke (måske kan du gætte hvem jeg er )

Hun har også selv fortalt mig det med den nye kæreste.. Men det med hun skifter venner, det har jeg slevfølgelig kun fra ham.

Jeg skriver også tit til hende, men fordi jeg tit er blevet behandlet som lort, så bliver jeg jo selvfølgelig irriteret..

Men jeg kan sagtens følge dig i det du skriver.. og ja det er da rigtigt slevfølgelig har hun da en masse ting og tænke på..

Kram

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Hej smukke (måske kan du gætte hvem jeg er )

Hun har også selv fortalt mig det med den nye kæreste.. Men det med hun skifter venner, det har jeg slevfølgelig kun fra ham.

Jeg skriver også tit til hende, men fordi jeg tit er blevet behandlet som lort, så bliver jeg jo selvfølgelig irriteret..

Men jeg kan sagtens følge dig i det du skriver.. og ja det er da rigtigt slevfølgelig har hun da en masse ting og tænke på..

Kram

Jeg er vidst verdens dårligste til at gætte...

Kan godt følge dig i hvad du føler har jeg tit selv gjort og følt mig svigtet, ked af hun ikke lukker mig ind i hendes liv og samtidig ikke giver mig muligheden for at dele mit liv med hende...men når jeg så tænker mig om, så ved jeg jo godt det bare er egoistisk af mig at se det såadn, altså hun gør det jo kun for at overleve og ikke for at svigte og jeg ved hun er der og hun ved jeg er der.

Så hold ud....en dejlig kvinde jeg kender har mistet sin mand alt for tidligt og det her står på hendes opslagstavle: " Sorgen ved at miste er prisen for at elske".Så selvom risikoen altid er der, så er det da værd at elske andre alligevel...

Knus til dig...hvem du end er..

Anmeld

27. januar 2010

Anonym trådstarter

Jeg er vidst verdens dårligste til at gætte...

Kan godt følge dig i hvad du føler har jeg tit selv gjort og følt mig svigtet, ked af hun ikke lukker mig ind i hendes liv og samtidig ikke giver mig muligheden for at dele mit liv med hende...men når jeg så tænker mig om, så ved jeg jo godt det bare er egoistisk af mig at se det såadn, altså hun gør det jo kun for at overleve og ikke for at svigte og jeg ved hun er der og hun ved jeg er der.

Så hold ud....en dejlig kvinde jeg kender har mistet sin mand alt for tidligt og det her står på hendes opslagstavle: " Sorgen ved at miste er prisen for at elske".Så selvom risikoen altid er der, så er det da værd at elske andre alligevel...

Knus til dig...hvem du end er..

He He.. er du virkelig ikek godt til og gætte

Ja det er rigtigt. Jeg har faktisk lige skrevet en besked til hende, hvor der står at jeg er der for hende når hun har overskud til det

Knus

en der har dig som inspiration til at tabe sig

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

He He.. er du virkelig ikek godt til og gætte

Ja det er rigtigt. Jeg har faktisk lige skrevet en besked til hende, hvor der står at jeg er der for hende når hun har overskud til det

Knus

en der har dig som inspiration til at tabe sig

Hihi....tror jeg har den nu.... ih, jeg er sgu lidt tung at danse med-griner

Anmeld

27. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hihi....tror jeg har den nu.... ih, jeg er sgu lidt tung at danse med-griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.