Åhhh hvor hun smelter mit lille hjerte :-) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Mutti2

Milla-Victoria er til tider slemt til at snakke i søvne....

Jeg var så lige inde ved hende, da jeg hørte hun lå og kaldte: "moar".... Troede hun havde det skidt, da hun her til aften har kastet op.

Men nej, hun sov  Og sørme om hun ikke lå med det største smil, og grinede, imens hun kaldte på sin MOAR  Hvor lækkert at vide at hun kan have dejlige tanker/drømme om mig

Så nu sidder jeg (igen igen igen igen) her og tuder, og forsøger at give hormonerne skylden (på trods af at det er knap to år siden at jeg fødte&nbsp

Knus Pernille, som er MEGET glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

lassemor07

Ja kender det godt

Det er bare så dejligt og enes hjerte smelter helt

Lasse har også gjort det flere gangeog man kan ikke andet end blive helt blød af det

Anmeld

27. januar 2010

Ranarupta

Ej, hvor er det bare dejligt!!  

Anmeld

27. januar 2010

anna-jonas

Der er ingen tvivl...................at få barn/børn er det aller STØRSTE i verden, ikke??

Sidder og får en bette tåre i øjenkrogen....................for hold fast hvor vidner dit indlæg om STOR kærlighed.

Knus MEtte

Anmeld

27. januar 2010

Mira0911

Milla-Victoria's mor skriver:

Milla-Victoria er til tider slemt til at snakke i søvne....

Jeg var så lige inde ved hende, da jeg hørte hun lå og kaldte: "moar".... Troede hun havde det skidt, da hun her til aften har kastet op.

Men nej, hun sov  Og sørme om hun ikke lå med det største smil, og grinede, imens hun kaldte på sin MOAR  Hvor lækkert at vide at hun kan have dejlige tanker/drømme om mig

Så nu sidder jeg (igen igen igen igen) her og tuder, og forsøger at give hormonerne skylden (på trods af at det er knap to år siden at jeg fødte&nbsp

Knus Pernille, som er MEGET glad

Åh det er bare så skønt... Bedre med gode drømme end mareridt...

Jeg er meget følsom lige i tiden... Især når Julie Griner... Hygger med sin far og de griner sammen...

Jeg sidder og kigger på dem, når jeg kan mærke tårene er på vej, kigger jeg væk, bider mig i kinden, og kan ikke svare på noget, når jeg bliver spurgt om noget... Hvert fald ikke i de øjeblikke som rør mig helt ind til hjertet...

SÅ dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.