Dåbskage - forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

MorTilGustav

Ja, jeg er i tvivl om hvorvidt jeg selv skal stå for kagen til barnedåben, da jeg er på HELT bar bund mht bagning
I må meget gerne komme med jeres forslag til fine kager (gerne nogle der ikke er SÅ svære at lave), så jeg kan blive inspireret og beundre jeres evner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

DkzMariia

uh jeg kigger lige med her!
havde selv tænkt på at oprette sådan et indlæg

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

Cecilia84 skriver:

Ja, jeg er i tvivl om hvorvidt jeg selv skal stå for kagen til barnedåben, da jeg er på HELT bar bund mht bagning
I må meget gerne komme med jeres forslag til fine kager (gerne nogle der ikke er SÅ svære at lave), så jeg kan blive inspireret og beundre jeres evner

Hej med dig..

Jeg tænker nogle alm lagkager med 2 slags fyld og sugarpaste som overtræk eller som jeg har lavet en her i søndags med royal icening..evt i lyseblåt..

Så kan du bestille rigtig søde dåbsfigure her www.kagebutikken.dk

Så skal du ikke tænke på det.. Ellers ligger der mange gode billeder i galleriet..

Kh Heidi

Anmeld

27. januar 2010

jillkolsbjerg

Cecilia84 skriver:

Hejsa, mener jeg så forleden at Zafir havde lagt en stribe sider ind under et indlæg.....men kan ikke finde det, prøv lige at spørg hende, for det var nemlig nogle rigtige fine sider til inspiration;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.